Gå til innhold

Rart spørsmål: Jeg kan spy på "kommando"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor unormalt er dette, og er dette noe jeg burde snakke med min lege om?

Jeg trenger ikke engang og ta fingeren i halsen eller noen ting.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette hvordan jeg gjør det, er bare at jeg får det til iløpet av et par sekunder.

Og nei, spør ikke fordi jeg kjeder meg men fordi jeg er oppriktig nysjerrig på hvorfor jeg klarer dette.

Anonymkode: 59a2a...20f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette hvordan jeg gjør det, er bare at jeg får det til iløpet av et par sekunder.

Og nei, spør ikke fordi jeg kjeder meg men fordi jeg er oppriktig nysjerrig på hvorfor jeg klarer dette.

Jeg kan også dette, har kunnet det hele livet, men det er visst noe som de fleste ikke klarer...

Jeg bruker magemusklene på et vis, vet ikke heeelt hvordan jeg skal forklare. Ganske unyttig talent, bortsett fra om man spiser noe mat og finner ut rett etterpå at den er dårlig. Hvorfor du skulle ta det med en lege skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 443c5...12c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg kan også dette, har kunnet det hele livet, men det er visst noe som de fleste ikke klarer...

Jeg bruker magemusklene på et vis, vet ikke heeelt hvordan jeg skal forklare. Ganske unyttig talent, bortsett fra om man spiser noe mat og finner ut rett etterpå at den er dårlig. Hvorfor du skulle ta det med en lege skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 443c5...12c

Takk for svar. 

En ting jeg så at jeg glemte og nevne når det kommer til ang legen, er fordi at etter jeg har dusjet, og om det er kaldt, så får jeg brekkning. Derfor jeg lurte.

Skrevet

Det kan de fleste med bulimi.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan jeg, aldri hatt spiseforstyrrelse

Anonymkode: a0574...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er motsatt, klarer ikke spy selv om jeg blir dårlig nok til å stikke fingeren i halsen. Trekker hånda ut igjen i ren refleks.

Anonymkode: 58715...50e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også er helt motsatt. Kan stikke hele hånda ned i halsen uten å brekke meg. Blir heller kvalt først før jeg får til å spy 😂

Anonymkode: 4b1bc...bf7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg også er helt motsatt. Kan stikke hele hånda ned i halsen uten å brekke meg. Blir heller kvalt først før jeg får til å spy 😂

Fint (?) å se at jeg ikke er den eneste. Jeg brekker meg med halsen, men mageinnholdet rikker seg ikke.

Fordelen er at jeg også sjeldent blir spysyk. Hele familien spyr, jeg får bare litt diaré. Unntak for graviditet, da har jeg hyperemis.

Anonymkode: 79c96...d3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 23.54):

Fint (?) å se at jeg ikke er den eneste. Jeg brekker meg med halsen, men mageinnholdet rikker seg ikke.

Fordelen er at jeg også sjeldent blir spysyk. Hele familien spyr, jeg får bare litt diaré. Unntak for graviditet, da har jeg hyperemis.

Anonymkode: 79c96...d3e

Samma her til det med spysyke. Får også bare diare.

Kastet ikke opp under graviditetene heller, samt ikke når jeg ble matforgiftet i syden en gang. Jeg bæsjet kun blod omtrent tilslutt, og fikk en hemoroide 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 2.22):

Litt slapp lukkemuskel? 

AnonymBruker
Skrevet

Klarer det samme. Brukte det for å lure moren min til å tro at jeg hadde spysjuka når jeg var liten. Aldri hatt bulimi eller noe. Liker ikke å spy. Men greit å kunne😂

Anonymkode: d05f6...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...