AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Skal kjøpe ny seng. Hvem har tips til produkt som oppfyller disse kriteriene: - knirker ikke - egnet for bondage - helst ramme fremfor kontinentalseng (alltid kirkeproblem?) Tilleggsspørsmål: Hva slags restaint sets har dere? Noen som har funnet noe uten borrelåsmekanisme på hendene i god kvalitet? Duger de som festes rundt madrassen eller bør sengen helst ha ben/stolper? Anonymkode: f9820...d66
feliek54 Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal kjøpe ny seng. Hvem har tips til produkt som oppfyller disse kriteriene: - knirker ikke - egnet for bondage - helst ramme fremfor kontinentalseng (alltid kirkeproblem?) Tilleggsspørsmål: Hva slags restaint sets har dere? Noen som har funnet noe uten borrelåsmekanisme på hendene i god kvalitet? Duger de som festes rundt madrassen eller bør sengen helst ha ben/stolper? Anonymkode: f9820...d66 Jeg har seng med stålramme og det knirker ikke. Den har også heve/senk og massasje. Koster lit da 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Følger denne🤩 Skal også ha ny seng, og er så SYKT lei av å tilpasse sexen fordi den knirker😝 Anonymkode: ba0e9...96f
SlemUlv Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Om den knirker, skru skruene skikkelig. Ellers er jeg glad i stål sengene fra IKEA.
Maskinfører Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Da ere fram me umbraconøkkel eller skralle og stramme skruene 🙂
SlemUlv Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Elsket denne fra IKEA, men ser de selger den ikke lengre.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 1 hour ago, SlemUlv said: Elsket denne fra IKEA, men ser de selger den ikke lengre. Styr unna denne. Har pult 2 av de sengene ødelagt. (Ja vi har hard og god sex). Alt fra IKEA skriker dårlig kvalitet. Anonymkode: d9cf5...dd4 1 1
SlemUlv Skrevet 29. juli 2022 #8 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Styr unna denne. Har pult 2 av de sengene ødelagt. (Ja vi har hard og god sex). Alt fra IKEA skriker dårlig kvalitet. Anonymkode: d9cf5...dd4 Jeg og xen hadde den i fem år, uten problem.. Han hadde den ganske lenge etter at vi gikk fra hverandre.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #9 Skrevet 29. juli 2022 2 minutter siden, SlemUlv said: Jeg og xen hadde den i fem år, uten problem.. Han hadde den ganske lenge etter at vi gikk fra hverandre. Vi puler 2-3 gang dagen i mange timer så det kan ha endel å si Anonymkode: d9cf5...dd4
SlemUlv Skrevet 29. juli 2022 #10 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi puler 2-3 gang dagen i mange timer så det kan ha endel å si Anonymkode: d9cf5...dd4 Min da kjæreste jobbet, så ble Ikke så ofte, men vi var ikke snill med den
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #11 Skrevet 29. juli 2022 1 minutt siden, SlemUlv said: Min da kjæreste jobbet, så ble Ikke så ofte, men vi var ikke snill med den Ja vi er begge uføretrygdet så vi har utrolig mye tid til å ha det gøy Anonymkode: d9cf5...dd4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #12 Skrevet 29. juli 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Elsket denne fra IKEA, men ser de selger den ikke lengre. Å elske en seng er litt spesielt... Elsker du madrassen, dyna og puta også. Og er det noe kjærlighet igjen til denne oh store dominante mannen når du elsker så mye annet? Anonymkode: 231bc...684
SlemUlv Skrevet 29. juli 2022 #13 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Å elske en seng er litt spesielt... Elsker du madrassen, dyna og puta også. Og er det noe kjærlighet igjen til denne oh store dominante mannen når du elsker så mye annet? Anonymkode: 231bc...684 Jupp, og ikke minst mine to andre partnere også 😉 Eller, kanskje det er forskjell på å elske en seng, og elske personer? 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå