Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på besøk hos ei god venninne. Ei annen venninne av henne kom innom en tur. De kjenner hverandre godt, men treffes ikke så ofte. Når denne venninna dro sier min venninne: jeg synes det var rart at hun ikke hadde med bursdagsgave til meg. Jeg hadde jo bursdagsgave i forrige måned og vi har ikke møttes etter bursdagen min før i dag. 

Er ikke dette litt rart? Eller er jeg rar som bryr meg lite om gaver? 

Anonymkode: e8069...e2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er ikke opptatt av gaver. Venninnen din er rar.

Anonymkode: a2311...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Jo, enig, det er barnslig og materialistisk. Besøket som betyr noe. 

Anonymkode: 2bb6f...007

Skrevet

Forventer ikke gaver av venninner nei. Kjæreste, foreldre og muligens søsken har jeg en viss forventning til men da må jeg nesten arrangere en form for kaffebesøk eller lignende rundt datoen bursdagen er. (Gjelder ikke kjæresten da det siste der siden vi bor sammen 😛

AnonymBruker
Skrevet

Rar ting å si høyt, men om man er litt sårbar så er det kanskje selve tanken man vil ha, og ikke gaven i seg selv kanskje? Jeg sleit en del med psyken før, og slikt kunne sende meg i en spiral av tanker som; liker hun meg egentlig ikke? Liker noen meg? Jeg er sikkert ikke en god venn. Jeg fortjener ikke å ha venner. Jeg er OND!! osv... Og jeg satt jo med dette alene for jeg tenkte at om jeg tok feil så var jeg ihvertfall ikke en god venn etterpå med slike tanker om vennene mine:P Hadde nada rot i virkeligheten, jeg var bare syk. Nå tenker jeg ikke så mye over det, men pleier å få(og gi) til mine nærmeste. Har kanskje litt å gjøre med at jeg ikke har familie, vennene mine er familien min.

Anonymkode: bf942...07d

AnonymBruker
Skrevet

Hvem hadde bursdag?

Anonymkode: 01586...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...