AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Samboer kom hjem fra en ferietur helt fra en annen kant av verden. Så sier han at han ønsker å flytte dit og vil ha meg med. Jeg blir litt sjokkert, fordi vi har ikke snakket om noe slikt før. Jeg er absolutt ikke fremmed for å flytte til et annet land. Men da ønsker jeg at det er noe vi finner ut av sammen, og et land vi begge kunne ønske oss å bo. Jeg har ikke vært der enda engang, og har jobb jeg trives med akkurat nå. Men det som opprører meg, er at han tenker å flytte fra sine små barn. Han har barn på 5 og 6 år. Jeg spurte han om dette, og han sa han ville se de jul og sommer. Jeg ble opprørt, for åpenbart er det jo for lite til å bygge en tett og god relasjon. Han forlater jo da barna sine. Jeg viste forståelse for drømmen hans, men ble også veldig lei meg på barnas vegne. Og sa at de bør komme først og at jeg aldri ville blitt med på å flytte fra de nå. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 2e29b...09c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Hadde hatt store vansker med å være sammen med en mann som ønsker å flytte langt bort fra barna sine Anonymkode: 94cc1...48d 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde hatt store vansker med å være sammen med en mann som ønsker å flytte langt bort fra barna sine Anonymkode: 94cc1...48d Ja, det kan jeg godt forstå og tenker jo det samme. Synes dette ble vanskelig og fikk vondt i magen. Jeg forstår ikke helt hvordan han bare kan tenke slik. Jeg har spurt han om han vil rømme vekk fra noe, men han tror ikke det sier han. Han liker kulturen. Men somsagt så er det ikke bare å flytte med to små barn som har en annen mor. Også er det vanskelig for meg å forlate han også. For jeg er jo glad i han og vi har vært sammen noen år. Har ikke sett at han har vært mindre glad i barna sine, men har kanskje hatt en litt dårlig magefølelse av og til uten at jeg har klart å sette ord på det. Anonymkode: 2e29b...09c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Han er sikkert bare gira fra ferien. Får satse på at det dabber av. Anonymkode: 30302...54d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Hadde ikke flyttet til utlandet med han, med mindre du selv har veldig lyst til å flytte dit og kunne gjort det uten han. Fordi det virker ikke som han bryr seg om relasjoner. Han er også egoist som bare flytter fra barna sine Anonymkode: 96200...860
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde ikke flyttet til utlandet med han, med mindre du selv har veldig lyst til å flytte dit og kunne gjort det uten han. Fordi det virker ikke som han bryr seg om relasjoner. Han er også egoist som bare flytter fra barna sine Anonymkode: 96200...860 Ja, jeg er enig at det er ekstremt egoistisk. Hadde selv en far som forlot meg da jeg var barn, så vet godt hva det gjør med en person. Men jeg føler på en måte litt med samboer også. For jeg ser at han gjerne ikke har det så bra, men han ønsker ikke ta i mot hjelp. Og det nytter ikke å bare flytte vekk fra alt. Men han er dessverre impulsiv. Han innrømte i stad at han angrer på at han fikk barn, men er glad i dem. Han fikk de da han var veldig ung og tenkte ikke fornuftig sa han. Han har heller ikke hatt noen gode, voksne rollemodeller. Men nå er han over 30, så han burde jo vite bedre nå. De er finnes og de er fantastiske. Så han bør jo gjøre det beste ut av det. Ts Anonymkode: 2e29b...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå