AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Hallo. Jeg spør på dette underforumet for det er kanskje flere her som er interessert i barns utvikling osv... Jeg trenger noen gode boktips egentlig. Jeg vil gjerne ha litt kunnskap om det å vite hvordan et barn egentlig har det, er det noen faresignaler man skal være obs på, er det en god måte å snakke med et barn dersom man mistenker at han eller hun ikke har det så greit. Det gjelder først og fremst mine egne barn. Jeg er ikke bekymret for noe, ser ut som de har det bra, men.. Eldste begynner å bli eldre og mer og mer selvstendig, snart begynner hun også på skolen og det er hun jo ikke akkurat overvåket... Det er jo ikke for å lage bekymringer ut av ingenting, men jeg synes det kan være greit å vite om ting så man har det i bakhodet om man ser en annen atferd plutselig og man vil møte det på en ok måte. Så ja, tar gjerne imot tips! Har foresten bestilt den "how to talk to kids etc..." Anonymkode: 07425...83a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Sjekk ut bøkene til Hedvig montgomery om dem er av interesse 😊 Anonymkode: 81454...734
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Sjekk ut bøkene til Hedvig montgomery om dem er av interesse 😊 Anonymkode: 81454...734 De er supre, har lest barnehageårene og foreldremagi 😍 Anonymkode: 07425...83a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Jeg studerer barnevern, og føler jeg egentlig studerer ren barnepsykologi. Vi har ekstremt mye bra stoff, og elsker studiet fordi pensum er så spennende. Så min anbefaling er å sjekke ut pensum til barnevernspedagoger. En stor favoritt er «psykologi og psykiske lidelser» og «barnet i skolen». Barnet i skolen dreier seg mer om psykologi enn skolen, og er nok grunnen til at vi har hatt den på pensum. Ellers har vi masse annet bra, så bare sjekk ut alle skolers pensum fra barnevernsstudiet! Anonymkode: 89ba9...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå