Heydayotheinterweb Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Eller er alt bare facebook, instagram, tik tok og generelt korporative interesser som vil samle data på at du er en selvopptatt idiot? Nettet har blitt korporativt. Finnes det ennå noen sider med subkultur igjen? Et sted der man kan møte folk uten å måtte registrere telefonnummer, adresse, hvor ofte du driter hver dag eller må gå gjennom en facebookgruppe?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Når du utelukkende veksler mellom facebook, instagram og tik tok, og ikke evner å finne frem til de noen av de millioner av andre forum og interessesider, så er det ikke håp for deg. Anonymkode: 2be71...ff9
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2022 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Når du utelukkende veksler mellom facebook, instagram og tik tok, og ikke evner å finne frem til de noen av de millioner av andre forum og interessesider, så er det ikke håp for deg. Anonymkode: 2be71...ff9 Jasså? La meg fortelle deg noen ting: Prøv å google hva som helst. Det står millioner av hits, hva? Vel... prøv å gå over side 30. Ikke så mange millioner likevel, hva? Prøv å søk opp: "alternative communities forums". Her er noen søkemotorer du kan bruke forutenom den åpenbare: swizzcows duck duck go presearch brave og mange flere... Merker du noe? Det er ca de samme 10-12 sidene du får opp overalt. Dette er stort sett fordi de fleste søkemotorer går gjennom google. Noen har mere eller mindre monopolisert nettet og vil at noen få utvalgte alternativer skal være alt du ser. Men du som er så jævla smart. Do enlighten me. Hva gjør jeg feil? Og kom med noen forslag! Og spar meg å være frekk i kjeften! Endret 29. juli 2022 av Heydayotheinterweb 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 quora diskusjon.no Anonymkode: c85ab...c8a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Vel, her på KG måtte jeg verken registrere telefonnummer, adresse eller hvor ofte jeg driter. Anonymkode: c4632...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå