Gå til innhold

Nå skal jeg klare å ha shoppestopp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler alt for mye klær, føler alltid at jeg trenger noe nytt og blir aldri helt fornøyd. I sommer pakket jeg en skikkelig fin liten garderobe og var på farten i Norge i tre uker. Alle plaggene passet sammen og jeg følte ikke at jeg manglet noe. Hadde ikke med mer enn 2 bukser (en kortere og tynn modell), 2 shorts, ett skjørt, en genser, en cardigan, to singletter og to t-skjorter + regnjakke og treningstøy. 

Da jeg kom hjem fikk jeg sjokk over hvor mye klær jeg har. Fem "like" bukser bare fordi jeg har jaktet på den perfekte. Syntes det var mye mer vanskelig å kle meg da jeg kom hjem fordi jeg ikke helt fikk til de rette kombinasjonene. Har lengte forsøkt å få til den perfekte garderoben hvor alt passer sammen med alt og i det jaget har jeg nok handla en del unødvendig. Men nå skal jeg klare meg med det jeg har! 

Om noen har gode tips, kom med det! 

Anonymkode: 98ece...4f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk appen Openwardrobe

Anonymkode: 1eea2...649

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg handler alt for mye klær, føler alltid at jeg trenger noe nytt og blir aldri helt fornøyd. I sommer pakket jeg en skikkelig fin liten garderobe og var på farten i Norge i tre uker. Alle plaggene passet sammen og jeg følte ikke at jeg manglet noe. Hadde ikke med mer enn 2 bukser (en kortere og tynn modell), 2 shorts, ett skjørt, en genser, en cardigan, to singletter og to t-skjorter + regnjakke og treningstøy. 

Da jeg kom hjem fikk jeg sjokk over hvor mye klær jeg har. Fem "like" bukser bare fordi jeg har jaktet på den perfekte. Syntes det var mye mer vanskelig å kle meg da jeg kom hjem fordi jeg ikke helt fikk til de rette kombinasjonene. Har lengte forsøkt å få til den perfekte garderoben hvor alt passer sammen med alt og i det jaget har jeg nok handla en del unødvendig. Men nå skal jeg klare meg med det jeg har! 

Om noen har gode tips, kom med det! 

Anonymkode: 98ece...4f2

få barn da shopper du ikke til deg selv noe særlig på lang tid

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så lett, men når du først er inne å titter på noe så kan du tenke "trenger jeg faktisk denne? kommer jeg til å bruke den?" er det jegi allefall gjør. blir ofte fristet, men prøver å la være ved å tenke sånn, for mest sannsynlig hadde jeg brukt den EN gang. For å unne deg noe nytt så kan du f.eks selge en ting i allefall. Last ned tise og selg ting der, bli kvitt noe gammelt og kjøp noe nytt (eller brukt, på tise eller finn osv) 

Anonymkode: 46b4a...de3

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger er grunnen til shopping at det gir en lykkefølelse. Om en har problemer, er demprimert o.l, gir det ofte lykkerus å shoppe.

Anonymkode: 766ca...51d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...