Gå til innhold

avstandsforelska...

Gjest uerfaren til de grader

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren til de grader

hei! har vært smått betatt av en i mange år. nå er jeg nettopp blitt singel, og klarer ikke helt å slutte å tenke på denne fyren... jeg kjenner han ikke, men vet hvem han er, han vet sikkert ikke hvem jeg er. har ikke noen numre eller adresser jeg vet tilhører han, men jeg kunne kanskje sende en mail til jobben hans? er det teit? i såfall, hvordan burde jeg gå fram for å ikke skremme han helt?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. jeg har selv dårlig erfaring innen dette området. Har vært avstandsforelska selv, men aldri turd å gjøre noen ting... skulle egentlig bare fortelle deg at jeg kjenner meg igjen og ønsker deg lykke til! ;) Ellers lar jeg andre mer erfarne folk svare på dette! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... vanskelig dersom du vet så lite om han! vet du hvor han trener? går ut? kanskje begynne å vanke på de samme stedene?? å sende mail på jobb er ; tja, vet ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er redd en mail vil skremme han bort. Både fordi andre mest sannsynlig blir involvert hvis du sender en mail til jobben hans (Hvem på jobben hans, evt.??) Pluss at du kanskje virker litt vel ivrig... Finn ut hvor han henger, og vær der ;) Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har vært smått betatt av en i mange år. nå er jeg nettopp blitt singel, og klarer ikke helt å slutte å tenke på denne fyren...

Du vil hoppe fra den ene til den andre skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en typisk avstandsforelsker; les mitt innlegg om temaet på samliv og relasjoner... Jeg er da den som er forelsket i en som er i et forhold og har ved et par anledninger fått vite at dette er gjensidig. Så jeg får vel bare håpe på at han fremdeles er interessert i meg hvis det blir slutt på forholdet. Jeg hadde blitt kjempeglad hvis han da hadde tatt kontakt med meg. Men det hadde holdt rikelig med en liten sms i første omgang. Nå vet jeg jo ikke hvor godt du kjenner han du liker så godt, om du har hatt muligheten til å kjenne på om der er en tiltrekning. Min erfaring er at om der ligger en spenning i luften så er den gjensidig, men ofte vanskelig å få testet det ut. Noen må liksom ta initiativet. Hvorfor ikke driste deg til å sende en liten sms, og se om du får han på kroken. Hvis han er interessert, blir han glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...