Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke til å stikke under en stol at det å få barn er for mange par en krevende greie og noe som tærer voldsomt på parforholdet.

Hva mener du er blant triksene for å komme seg igjennom småbarnstiden uten brudd? Og gjerne med et snev av romantiske følelser igjen. Del! :)

Anonymkode: 353c4...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett av tid til dere selv.

God kommunikasjon.

At begge tar del i husarbeidet

Skrevet

Husk at det hjelper ingen at man krangler om hvem som er mest sliten. Alle er sliten, og alle har rett til å være sliten. Man må prøve å gjøre hverandre gode og hjelpe hverandre til å få pause når det trengs. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid si god morgen og god natt. Legge oss sammen om mulig. 

sende en melding i løpet av dagen eller ringe, sende elsker deg eller hjerte osv

avtale om f.eks levering/henting, prøve å gjøre hverdagen til hverandre bedre. Tilby seg å hjelpe den andre om man har tid. Jeg gjør dagens hans mye lettere om jeg kan levere etter nattevakt f.eks, så slipper han stresse for å rekke jobben. Han gjør dog dagen min også lettere da jeg ofte er stup trøtt etter nattevakt. Men vi tilbyr likevel begge å hjelpe hverandre, og jeg jobber jo uansett ikke hver natt. Det er slike småting som betyr noe. 

Spise middag sammen hver dag, spise frokost sammen i helgene. 

sitter sammen i sofaen

gjør ting sammen

ha mye sex og nærhet 

kysse, ta på hverandre. Jeg elsker å holde rundt han, han elsker å kysse meg i halsen når han kommer og holder rundt meg om jeg f.eks står og pusser tennene eller står på kjøkkenet. 

se hverandre i øynene, kommuniser, smil og si at du gjør meg lykkelig, trygg, jeg er glad du er min. Finn frem positive ting med hverandre. Også er det også lov å si hva som er negativt, alt kan ikke alltid være 100% til en hver tid. Viktigst av alt er jo også litt alenetid. 

Anonymkode: 2d028...0f2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær rause med hverandre. Ta på hverandre ofte. Ha mye sex.

Anonymkode: 5e019...f98

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp hverandre, ha god takhøyde, respekter hverandre, avlast hverandre, snakk sammen, sett av tid til hverandre, gjør ting sammen som en familie. 

Det jeg savner mest er å få hjelp med husarbeid, få muligheten til å "sove ut" (at han står opp med barnet uten å sutre som en ufordragelig tenåring), å gjøre ting som en familie. 

Anonymkode: 7defd...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...