AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Det er ikke til å stikke under en stol at det å få barn er for mange par en krevende greie og noe som tærer voldsomt på parforholdet. Hva mener du er blant triksene for å komme seg igjennom småbarnstiden uten brudd? Og gjerne med et snev av romantiske følelser igjen. Del! Anonymkode: 353c4...9a0
Blåjojo Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Sett av tid til dere selv. God kommunikasjon. At begge tar del i husarbeidet
Tarzani Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Husk at det hjelper ingen at man krangler om hvem som er mest sliten. Alle er sliten, og alle har rett til å være sliten. Man må prøve å gjøre hverandre gode og hjelpe hverandre til å få pause når det trengs. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Alltid si god morgen og god natt. Legge oss sammen om mulig. sende en melding i løpet av dagen eller ringe, sende elsker deg eller hjerte osv avtale om f.eks levering/henting, prøve å gjøre hverdagen til hverandre bedre. Tilby seg å hjelpe den andre om man har tid. Jeg gjør dagens hans mye lettere om jeg kan levere etter nattevakt f.eks, så slipper han stresse for å rekke jobben. Han gjør dog dagen min også lettere da jeg ofte er stup trøtt etter nattevakt. Men vi tilbyr likevel begge å hjelpe hverandre, og jeg jobber jo uansett ikke hver natt. Det er slike småting som betyr noe. Spise middag sammen hver dag, spise frokost sammen i helgene. sitter sammen i sofaen gjør ting sammen ha mye sex og nærhet kysse, ta på hverandre. Jeg elsker å holde rundt han, han elsker å kysse meg i halsen når han kommer og holder rundt meg om jeg f.eks står og pusser tennene eller står på kjøkkenet. se hverandre i øynene, kommuniser, smil og si at du gjør meg lykkelig, trygg, jeg er glad du er min. Finn frem positive ting med hverandre. Også er det også lov å si hva som er negativt, alt kan ikke alltid være 100% til en hver tid. Viktigst av alt er jo også litt alenetid. Anonymkode: 2d028...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Vær rause med hverandre. Ta på hverandre ofte. Ha mye sex. Anonymkode: 5e019...f98
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 Hjelp hverandre, ha god takhøyde, respekter hverandre, avlast hverandre, snakk sammen, sett av tid til hverandre, gjør ting sammen som en familie. Det jeg savner mest er å få hjelp med husarbeid, få muligheten til å "sove ut" (at han står opp med barnet uten å sutre som en ufordragelig tenåring), å gjøre ting som en familie. Anonymkode: 7defd...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå