Gå til innhold

Hvilke trådløse hodetelefoner anbefaler du? Beats eller Sony? Andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på utgikk etter noen som går over øret, ikke inni/øreplugger på grunn av piercinger. Lydkvalitet og høy lyd uten at de sprenges etter 3 mnd bruk er viktigst. Gir blanke faen i støyreduksjon og hvor godt de holder lyden av biler og folk ute, da jeg bruker dem bare hjemme. 80% av alle reviews og best i test er basert på støyreduksjon og ikke lydkvalitet. Så jeg blir ikke smartere av å google og jeg får ikke testet alle i butikk, da det meste kun selges på nett.

De jeg har sett på og som jeg har vurdert; 

• Sony WH-1000XM4 kommer godt ut i test. Men de er stive i pris, over 3000 kr. 
  • Beats ser finest ut av de jeg har funnet, men kommer ikke så godt ut i test, og de er heller ikke nevnt på noen tester. Må spesifikt søke etter det for å finne noe om dem. 
  • JBL er ikke å finne på noen best i test. Prisen er lav. De ser billig ut... har litt fordommer mot det merket. 

Erfaring med Beats Studio3? Det står mellom dem og Sony. 1000 kr forskjell. Første nevnte har så mange fine å se på.... men er de verdt 2000 kr? Finner så lite info om dem. Eventuelt andre å anbefale?  

Anonymkode: 92c5c...ef8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen her inne som eier trådløse hodetelefoner?  Ikke en eneste en?

Bare trollertråder og provoserende tråder som er nedlatende mot de som mottar uføretrygd og "dump han" tråder får svar her inne? Greit å vite. 

Anonymkode: 92c5c...ef8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei, jeg har ikke særlig erfaring med trådløse hodetelefoner. Men når det gjelder andre hodetelefoner har jeg bedre erfaring med Sony enn Beats. Sistnevnte synes jeg er litt for skarp i diskanten, mens Sony jevnt over har en mer fyldig lyd.

Anonymkode: 999df...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du bruker dem hjemme er det ærlig talt bestå velge noen uten støyreduksjon, gjerne åpne, og med kabel. Verken Sony eller Beats er noe særlig til hifi, da begge har en masse kompromisser for å være fleksible i "felten". Disse her er ENORMT mye bedre lydmessig, og halve prisen av Sonyene.

https://www.komplett.no/product/798758/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/hodetelefoner/beyerdynamic-dt990-hodetelefoner-med-ledning-over-ear-sort

Anonymkode: 9bc27...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...