Gå til innhold

Økonomisk press - uorden i hjemmet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er økonomisk presset det medfører at upraktiske leiligheten ikke er mulighet for meg å holde orden. Alt koster, og det medfører kaos i hjemmet. Andre som erfarer det? Hva hjalp deg til å holde orden?

Anonymkode: cec23...382

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaste/selge/gi vekk ting. Og bokser under senga. 

Anonymkode: 3274c...c95

Skrevet

Det er gratis å rydde og gi bort/kaste ting?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

dere som har svart holder et meget lavt nivå, og har ikke besvart spørsmålet mitt.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? Trenger du penger?

Eller at det å leve koster penger?

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke helt hva du mener? Trenger du penger?

Eller at det å leve koster penger?

totalt bildet så blir man presset, og siden man har levd lite så lever man egentlig ikke, og får ikke gjort i stand et hjem med hyller og oppbevaringsrom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke sammenhengen mellom økonomisk press og rot i leiligheten. 

Anonymkode: e4a9b...8e1

• Liker 7
Skrevet

Nei skjønner forsatt ikke...levd lite og at du ikke har hyller og oppbevaring rom😳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke sammenhengen mellom økonomisk press og rot i leiligheten. 

da trenger du ikke svare, min henvendelse er til dem som kan besvare... og som holder høyere nivå.

Skrevet

Rydd det som hører sammen i hauger.  Gjem oppussingsutstyr på ett kott/bod hvis du ikke bruker det.

Finn gratis oppbevaringsesker/bokser/ på gi bort på finn. Mye gratis der. Gjenbruksstasjon. 

Vet ikke om det svarte på spørsmålet ditt. Litt vanskelig å se hva du er ute etter:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Nei skjønner forsatt ikke...levd lite og at du ikke har hyller og oppbevaring rom😳

du virker kanskje noe umoden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Vakkertliv skrev (Akkurat nå):

Rydd det som hører sammen i hauger.  Gjem oppussingsutstyr på ett kott/bod hvis du ikke bruker det.

Finn gratis oppbevaringsesker/bokser/ på gi bort på finn. Mye gratis der. Gjenbruksstasjon. 

Vet ikke om det svarte på spørsmålet ditt. Litt vanskelig å se hva du er ute etter:)

nei du besvarte ikke helt spørsmålet mitt. 

Fordi det er en årsak at noen ikke kan få det levelige hjemmet. Det kan være årsak av økonomisk press, samtidig å leie tar veldig mye av pengene til det å leve levelig. Dermed kommer man til kort der man virkelig hadde trengt økonomi til å sette i stand hjemmet ordentlig, som skaper stabilitet og levelig hjem med orden....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

totalt bildet så blir man presset, og siden man har levd lite så lever man egentlig ikke, og får ikke gjort i stand et hjem med hyller og oppbevaringsrom.

Tror jeg skjønner. Gå på finn.no mye billig mye gratis. Jeg går etter det med mye oppbevaring og som er enkelt å holde rent. 

Anonymkode: 9d540...103

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gis bort mye hyller og kommoder på Finn 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta høyere utdanning på masternivå? Dette kan generere høy lønn og god økonomi. 

Anonymkode: acc8c...4b5

• Liker 2
Skrevet

Men hva trenger du for å få det levelig i hjemme? Pusse opp eller hyller og sorteringsbokser? 

Det siste kan man ofte finne gratis og billig på finn. Jeg har også funnet skap, hyller,  bokser, pynteting og vaser gratis. Noe har jeg dratt over 1 time med buss for å få tak i, men det var verdt det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

dere som har svart holder et meget lavt nivå, og har ikke besvart spørsmålet mitt.

Sikkert fordi HI er på et meget lavt nivå og fryktelig vanskelig å forstå

Anonymkode: 0dde1...bcf

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du uttrykker deg veldig dårlig, og du blander sammen problemer. Har du ikke råd til å kjøpe deg et par brukte hyller og få ryddet, eller er det psyken din som gjør at du ikke får ut fingeren?

Anonymkode: ae43c...bef

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kast, gi bort eller selg det du ikke trenger. IKEA har mye billig i oppbevaringsmøbler, og på finn er det mange som gir bort eller selger billige møbler.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun er ikke vanskelig å forstå. Har man altfor mye å tenke på, kan man rett og slett bli apatisk og gi opp. Det blir for overveldende, rett og slett.

Anonymkode: 1ab03...1e4

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...