Gå til innhold

Er homofile menn mer sexfikserte enn lesbiske kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette er et seriøst spørsmål som jeg har lurt på. Det virker som at mange( ikke alle) homofile menn er veldig opptatt av tilfeldig sex. Men er lesbiske kvinner mer som heterokvinner at de benytter seg av mulighetene når de er i riktig humør, men at de ikke oppsøker noe særlig?

Jeg vet at dette kan virke litt stigmatiserende. Men jeg bare lurer. 

Anonymkode: e5b39...757

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan virke sånn, ja.

Anonymkode: 6e663...607

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan virke sånn, ja.

Anonymkode: 6e663...607

Men er det biologisk, at menn er mer sexfikserte enn kvinner eller er det at homofile menn går helt bananas i frigjøringen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og dette tror du du får et godt svar på på KG?

Gjør et par googlesøk, så finner du garantert artikler og spørreundersøkelser om temaet.

Anonymkode: 23738...5a7

• Liker 1
Skrevet

Det er mitt inntrykk ja . Men  i mine øyne har dette åpenbart mer med forskjellen på kjønnene å gjøre. Menn er mer opptatt av sex så når to menn er sammen blir det selvfølgelig mer sex . 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og dette tror du du får et godt svar på på KG?

Gjør et par googlesøk, så finner du garantert artikler og spørreundersøkelser om temaet.

party pooper

Anonymkode: a31e1...6ef

AnonymBruker
Skrevet

party pooper

Anonymkode: a31e1...6ef

Faktafri spekuleringsfest er ikke en god fest.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser en jo på utbredelsen av apekopper og aids. At smitten er eksponensiell er å uttrykke seg forsiktig, dvs. kombinasjon av et vanvitting antall partnere og ekstrem dårlig dømmekraft.

Anonymkode: f7080...8f9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men er det biologisk, at menn er mer sexfikserte enn kvinner eller er det at homofile menn går helt bananas i frigjøringen? 

Det første. Menn er mer sexfikserte og har biologisk typisk mer trang til sex med flere partnere . Heteromenn blir «holdt igjen» av kvinnen som ikke er like gira på sex hele tiden . 

Endret av FruR
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Homofile menn har skapt flere pandemier "apekopper" "aids", hvor mange pandemier har lesber skapt?

Anonymkode: 157a6...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heterofile menn må ta hensyn til kvinner fordi det er de de dater og er interessert i. Homofile menn trenger ikke å ta hensyn på samme måte mot hverandre. Lesbiske er damer. Dette er ganske enkelt å skjønne egentlig.

Anonymkode: dde77...932

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner både lesbiske og homofile, og kan hvertfall si at de er alle like grisete i kjeften på fester i alle fall, haha

men seriøst, jeg bryr meg ikke så mye om sexlivet til vennene mine, eller naboene mine, eller noen andre egentlig. Har nok med å ha styr på mitt eget. 

Anonymkode: 185b6...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fordi de er menn. Rimelig selvforklarende.

Anonymkode: bbcce...53a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt klart. Både hiv (i starten) og apekoppsmitte brer seg jo først og fremst blant menn som har tilfeldig sex med andre menn. Triste greier..

Anonymkode: 7089a...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror ikke på at to menn har dyp, inderlig kjærlighet. Alt handler om sex.

Anonymkode: a9ef8...37b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, jeg tror ikke på at to menn har dyp, inderlig kjærlighet. Alt handler om sex.

Anonymkode: a9ef8...37b

Nå er du fordomsfull mot både homser og menn generelt.

Jeg synes homofile parforhold virker veldig sterke og harmoniske.

Tenk på Bent Høie og partneren. Niklas og Benjamin etc.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn er mere sexfikserte enn kvinner. 

Anonymkode: df909...3cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 20.08):

Ok, dette er et seriøst spørsmål som jeg har lurt på. Det virker som at mange( ikke alle) homofile menn er veldig opptatt av tilfeldig sex. Men er lesbiske kvinner mer som heterokvinner at de benytter seg av mulighetene når de er i riktig humør, men at de ikke oppsøker noe særlig?

Jeg vet at dette kan virke litt stigmatiserende. Men jeg bare lurer. 

Jeg tror ikke homofile som gruppe er mer sexfikserte enn andre mennesker. Men seksuelt aktive homofile menn er nok mer frigjorte enn mange siden samfunnet synes det er *riktig* at menn alltid har lyst på sex, at det er *greit* at en mann har hatt mange forskjellige partnere, og siden det heller ikke kan bli barn av det. 

Anonymkode: ed197...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...