Gjest gjest Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 er på bluefly og ser på bukser. så en stilig en fra miss sixty.hvordan er de i str?er dette typisk fjortismerke? ikke at det betyr noe,for buksa var kjempestilig!
Tusseline Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 Min erfaring er at de er små i størrelsen, ja. Prøvde en jeans her om dagen, og da måtte jeg opp en størrelse.
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #3 Skrevet 20. november 2005 Enig. De er relativt små i størrelsene (som de fleste italienske merker). Miss Sixty var tidligere et fjortismerke, men de siste årene har de jobbet med imaget, og nå er mange klær derfra stilige, synes jeg. Jeg har selv en jeans derfra, i sånn sigarettmodell (helt trang i leggene).
Gjest gjest Skrevet 20. november 2005 #4 Skrevet 20. november 2005 hvor selger de miss sixty da?i kjedebutikker?har ikke sett de på f.eks JC,som har mye jeans.carlings?tr.heim og pris?på bluefly koster de rundt 800 kr og det er halv pris.
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #5 Skrevet 20. november 2005 Jeg kjøpte min hos Bik Bok. Her selger JC også Bik Bok, men det varierer fra sted til sted. Husker ikke helt prisen, men enten 1400 eller 1500 (den modellen jeg har heter Eden). Det finnes også billigere modeller, ned i 900.
Gjest gjest Skrevet 20. november 2005 #6 Skrevet 20. november 2005 takk for svar skal ta meg en runde så snart jeg får muligheten. men det er litt av noen priser...er vant med HM-priser jeg. men på den annen side,de er sarva nå,etter snaue 4 mnd. så jeg får vel bare punge ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå