AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Hei! Jeg synes det virker som om babyer enten er urolig på kveldstid eller ikke. Når debuterer typisk kveldsuro? Når kan man «konkludere» med at man kanskje har «sluppet unna»? Anonymkode: dbf56...86e
Sofakona Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Vi har en på 3 år som forsatt ikke har sluppet kvelds uro..sp vet ikke 🤦🤣
Kakaoen Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Min 6 åring har også «kvelds-uro» 😂🙈 evt lakenskrekk 🤷🏼♀️ Det er «ingen» som slipper unna. Man har gode og dårlige perioder når det gjelder barn og søvn. Jeg har flere jeg kjenner som var så fornøyde med en rolig sovebaby. Så ble babyen 1 år og ting snudde🙈 Sett pris på de rolige periodene 🙂 1
Sofakona Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Kan også legge til vi har en på 10 år som gikk fra sove urolig..til sove bra...men nå har vi derimot fått får daglig dose med mareritt fra H****" der han skriker og hopper ut av sengen..og gir oss hjerteinfarkt hver kveld...så ja...vi har bare rolig kvelder når de sover borte 🤣🤦
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Sofakona skrev (4 timer siden): Kan også legge til vi har en på 10 år som gikk fra sove urolig..til sove bra...men nå har vi derimot fått får daglig dose med mareritt fra H****" der han skriker og hopper ut av sengen..og gir oss hjerteinfarkt hver kveld...så ja...vi har bare rolig kvelder når de sover borte 🤣🤦 Er ikke det litt spesielt med så stort barn? Anonymkode: 7824e...30e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå