Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #1 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg er overvektig, men mye av overvekten er lagt rundt magen/ midjen. Ja, fra foran til bak der korsryggen var en gang Jeg går på grethe roede, spiser sunt , drikker mye vann og trener- sykler, lettere aerobic(m situps). Men er det noen måte jeg kan få fortgang på magen ,dvs kvitte meg meg alt fettet der? Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. november 2005 #2 Del Skrevet 20. november 2005 Punktforbrenning eksisterer ikke, men hold deg mest mulig unna raske karbohyrater, som har en tendens til å legge seg rundt magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 20. november 2005 #3 Del Skrevet 20. november 2005 Utholdenhetstrening!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #4 Del Skrevet 20. november 2005 Fortest mulig funker dårlig. Du bør trene utholdenhet (lange økter med middels intensitet), kutte ned på raske karbohydrater, og få i deg nok proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #5 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg vil gjerne slå et slag for styrketrening også. Økt muskelmasse gjør at du forbrenner mer fett selv når du sitter stille. Det gir deg bedre holdning og gjør at du ser slankere ut på veien til målet. Det er bra for motivasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå