Gå til innhold

Er han på , eller er det glemmesak 😉

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på Tinder en kort stund og fant en mann i min bydel som jeg ikke kjenner fra før, men som kjenner noen av mine venner. Vi matcha på Tinder og begynte å skrive. Det ble etterhvert Snapchat og vi hadde en ganske flørtende og sexuell Tone. Skrev ikke så mye om andre ting… Etter en uke ble vi enige om å møtes og han kom hjem til meg . Vi satt og prata , kosa med armen til hverandre og holdt hender mens vi prata. Det endte i senga…. Etter denne kvelden har alt dabba av….. men så tenkte jeg at jeg skulle teste det ut litt… 14 dager etterpå sendte en bikiniselfie til han der jeg fikk til svar: det var på høy tid at jeg fikk en bikiniselfie nå synes jeg ! 
hva betyr det ? 🥰

jeg har sagt til han at jeg ikke er ute etter noe seriøst , men merker jo at jeg liker han litt…. 

vi er 30

Anonymkode: daeff...ecd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For menn betyr det ikke mye, de bare liker lettkledde bilder. Min eks er i et nytt forhold hvor han virker veldig lykkelig og tar likevel screenshot av alle mine stories hvor jeg har bikini eller kjole. Vet han ikke er interessert i meg. Men høres ut som daten din vil flørte mer 😊

Anonymkode: e4686...d4a

Skrevet

Han er bare intressert i å knulle.. skjønner du ikke det?😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har fått det han var ute etter.

Beklager.

Anonymkode: 80502...cc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (1 minutt siden):

Han er bare intressert i å knulle.. skjønner du ikke det?😅

Jo jo , men ER interesser i å knulle mer da ? Dersom han ikke likte sexen, hadde han svart på selfien likevel ? Det er en høflig kar dette ….  Hvordan går jeg frem så da ? Skal jeg avtale neste møte liksom? Redd for å få nei 😂

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Jeg må legge til at han tuta på meg i bilen sin og vinka da jeg jogga langs veien i forgårs ..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Jeg må legge til at han tuta på meg i bilen sin og vinka da jeg jogga langs veien i forgårs ..

Det betyr ingenting.

Er det sex eller en date du vil ha med han? Du må bestemme deg og du kan sende en mld basert på valget ditt. Men iom at han ikke har tatt kontakt selv, så kan du nesten anta at han er gått videre eller kun tekster når ingen andre er tilgjengelige.

Anonymkode: 80502...cc0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...