Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 Når jenter sier de dater en fyr, betyr det at de har sex?
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2005 #3 Skrevet 20. november 2005 Nei, er du gal? Sånn jeg ser det så er dating kun et møte. Hva som kommer ut av det er uvisst. Er det full klaff så kan det bli sex, men det er uhyre sjeldent da.
aline Skrevet 20. november 2005 #4 Skrevet 20. november 2005 dating ser jeg på som å gå på dater. en date innebærer overhode ikke alltid sex. en date kan være en første date, som for min del ikke lenger innebærer sex. en date kan man også ha etter å ha datet samme mann noen måneder men ikke helt blitt kjærster enda, da kan det inneholde sex. så ikke bare er dating individuellt, det er jaggu forskjellig fra gang til gang for meg ihvertfall.
Gjest Milah Skrevet 20. november 2005 #5 Skrevet 20. november 2005 Nei, jeg hadde ikke hatt sex med en person jeg kun dater..
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Det betyr vel sex etterhvert, ja, men ikke nødvendigvis. Må jo teste om han er noe tess.
Gjest isdronningen Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Å date noen betyr ikke nødvendigvis sex nei...har aldri hatt sex på første date, men klart; Noen treffer blink ved første øyenkast
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Nei. Date er noe man gjør for å undersøke mulighetene for om det kan komme til å bli sex i fremtiden en gang. 1
Gjest Pet Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Nei, å date er noe man gjør i offentligheten - på tur, cafe etc.
Chans Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 Nei, å date er noe man gjør i offentligheten - på tur, cafe etc. ← Haha, det er da en date hvis man har stevnemøte utenfor offentligheten også!
Gjest TomKrus Skrevet 8. desember 2005 #11 Skrevet 8. desember 2005 Å date noen betyr ikke nødvendigvis sex nei...har aldri hatt sex på første date, men klart; Noen treffer blink ved første øyenkast ← Å date noen betyr da at man er ute sammen flere ganger. Man dater vel ikke bare første daten.
Gjest Pet Skrevet 8. desember 2005 #12 Skrevet 8. desember 2005 Haha, det er da en date hvis man har stevnemøte utenfor offentligheten også! ← Ikke for meg og de jeg kjenner. Blir man invitert hjem på middag etc er man forbi date-stadiet.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Ikke for meg og de jeg kjenner. Blir man invitert hjem på middag etc er man forbi date-stadiet. Stemmer dette for flere?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Stemmer dette for flere? ikke for meg i hvertfall. vi begynte mer som venner. fant på ting hos hverandre. det var først når vi ble mer kjent og fikk følelser at vi begynte å date.
Envy Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Date = kleint Liker det mer uformelt, så får man se hvor ting leder. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 Hvis dere mener at man ikke dater lenger når man har sex, men at man ikke er kjærester før man har kjent hverandre en stund og bestemt seg for å være etoffentlig par, hva kalles man da mellom dating og kjærester?
Gjest Wei Wei Skrevet 24. februar 2012 #17 Skrevet 24. februar 2012 Hvis dere mener at man ikke dater lenger når man har sex, men at man ikke er kjærester før man har kjent hverandre en stund og bestemt seg for å være etoffentlig par, hva kalles man da mellom dating og kjærester? Mellomfasen. Den ble diskutert mye her.
meelissa Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Jeg holder på med en fyr nå. Vil egentlig ikke si at vi har datet noe? Har liksom bare hengt hjemme hos hverandre, tatt ting som de kommer. Nå er vi der at vi sover over hver gang vi finner på noe, så kanskje vi bare hoppa over date-stadiet? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #19 Skrevet 24. februar 2012 Mellomfasen. Den ble diskutert mye her. Ja, jeg har hørt det snakees mye om det her, men har aldri hørt om det ute i den virkelige verden. For min del vil jeg si at man går rett fra å date til å bli kjærester. Man kan date en god stund, og det kan gjerne inkludere sex,men når man begynner å bli en fast del av hverandres liv vil jeg si at man kan kalles kjærester. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #20 Skrevet 24. februar 2012 Wow, en nesten 7 år gammel tråd... Uansett. Siden tråden først er oppe: Det varierer. Jeg har datet menn uten å ha sex med dem, og jeg har datet dem og hatt sex med dem. Det er altså ikke sexen som avgjør hvorvidt man er fordi datestadiet eller ei, etter min definisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå