AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg blir så fort lei en serie og må bytte på serier. Ser på 3-5 serier samtidig. Anonymkode: 75342...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Har en serie om gangen, som i Netflix serie. Men kan og se ting på Discovery+ som er reality innimellom, for litt avbrekk. Og har serier som jeg har sett før, typ friends som står på i bakgrunnen om jeg blir sittende med tlf, lager mat og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 En serie om gangen. Ser ferdig det som er av sesonger før vi finner en ny serie. Men ser ikke så mye på serier sommerstid. Er litt mer mørketid opplegg her i huset. Anonymkode: 20491...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 Hvis det er en serie der alt ligger ute, ser jeg som regel en ferdig av gangen. Men på feks HBO der de som regel legger ut en episode i uken, kan jeg ha flere jeg følger med på samtidig. Anonymkode: 50808...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 29. juli 2022 #5 Del Skrevet 29. juli 2022 Har begynt å vente til sesongen er over, og så ser jeg alt uten å blande. Må selvfølgelig være forsiktig med å unngå spoilere/memes, som f.eks. Westworld for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå