Gjest gjest Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 hvordan er de i størrelse?og noen som har modeller å tipse meg om? liker de litt lav,smal i lårene og litt vid nederst. kjøpte nettopp en leebukse.den var i 26,32.kunne vært 27,34.det var stretch,så den var ganske stram. og vet dere om noen bra nettbutikker med klær?så en som heter bluefly.com tror jeg det var.noen som har prøvd der? kunne også tenke meg en litt videre modell, a la en som dorte skappel har,hvis flere har lagt merke til det!! hvordan skal jeg forklare det da...a la det som jeg sa lenger opp,bare litt videre på en måte...jaja, det er vel ingen som skjønner noe av det her! litt lost,det er jo så mange modeller,men vanskelig å finne fram.bor i tr.heim så utvalget skulle være bra nok!?
Gjest Beam Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 Jeg har en dieselbukse og da måtte jeg ned en størrelse fra det jeg bruker i Lee. Men det kommer vel kanskje litt an på buksemodellen også. Hvor lavt liv det er osv.
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #3 Skrevet 20. november 2005 De Dieselbuksene jeg har, er mindre i størrelsene enn f.eks. Lee. De er lave i livet og smale, uten stretch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå