AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Jeg leier og har en annen utleieenhet over min. Ser ut til at de over meg har kappa ned et tre rett utenfor døra mi, som også strakte seg opp til deres enhet. Står igjen en stamme på ca halvannen meter som ikke er direkte pen. Vet ikke om de eller utleierne har tenkt å gjøre noe med den. Vil tro at utleierne har blitt konferert, og det kan forsåvidt være utleierne som har gjort dette også, men ville det ikke vært naturlig å si noe til leietakeren som får denne litt stygge stammen utenfor døra? Ikke at det er så viktig for meg å ha det pent utenfor døra, men synes prosessen fremstår som merkelig. Anonymkode: 3c911...2fa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Da får du spørre utleier om han har tillatt kapping av tre og si at han burde brukt proffesjonelle folk som KAN det. Man stubber ikke et tre en halv meter opp på stammen. Hvis ikke ts overdriver da, så det kun er en normal stubbe som står igjen . Anonymkode: d9dc3...e48 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 De har ikke noe meldeplikt til deg nei. Men kunne sikkert gitt deg beskjed… så lenge eier er enig med trefellingen så er det ikke noe å si noe på Anonymkode: 1dadd...830
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Snakka med en av de som bor over meg nå, og de skal fjerne stammen som står igjen. Begrunnelsen for å fjerne treet er at husveggen ikke får tørka skikkelig med treet der. Anonymkode: 3c911...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå