AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Veldig mange kvinner her med en offermentalitet. Vi har det ekstreme ytterpunktet hvor alt er mannen sin feil. Du kan tryne i trappa. Vær du sikker at det kan spores tilbake til en mann. Er det ikke slitsomt å leve hele livet sitt som et offer? I tillegg er det total ansvarsfraskrivelse. I relasjonen er kvinnen en helgen. Utrolig hvor mange som ikke kan se sin egen nese. Pekefingeren går alltid utover. De eneste rådene uavhengig av årsak er dump han. Hvor mange kvinner som er i en kjip situasjon tar faktisk ansvar for sine egne valg og livssituasjon? Og nå snakker jeg ikke om faktiske ofre for mishandling i nære relasjoner, men om de som velger feil menn gang på gang og får et generalisert bilde at alle menn er kjipe, for så å spy ut eder og galle på forumene. Jeg er klar over at det er mange kjipe menn der ute. På lik linje med at det er mange kjipe kvinner, men den svart/hvitt tenkningen tar helt overhånd. Ifølge mange kvinner her er du enten incel, eller mannsjåvinist. Det er ingen mellomting. I tillegg så forventer dere å bli behandlet bra og med respekt? Er ikke det litt dobbeltmoralsk? Det er bare et tidsspørsmål før jeg blir kalt for det førstnevnte. Har dere ikke noen fedre, eller brødre? Ingen andre menn i livet dere bryr dere om? Bare vit at dere ikke snakker for alle kvinner. Dere er en liten minoritet i det store bildet og får ingen sympati utenfor den lille sutregruppa blant medsøstrene her. Glad for at verden utenfor ikke representerer kg. Anonymkode: a92f0...a1b 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Enig, men dette gjelder både kvinner og menn her inne. Er jo det som er så morsomt her på KG, å lese alle kommentarene! Skjønner ikke at folk har alle disse tankegangene og lite reflekterte svarene 😂 Hverdagsunderholdning Anonymkode: 90e9b...941 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig, men dette gjelder både kvinner og menn her inne. Er jo det som er så morsomt her på KG, å lese alle kommentarene! Skjønner ikke at folk har alle disse tankegangene og lite reflekterte svarene 😂 Hverdagsunderholdning Anonymkode: 90e9b...941 Det er sant. En må bare lese og le for underholdningsverdi😅 Anonymkode: a92f0...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Heldigvis er ikke menn her inne representative heller, det skulle tatt seg ut. Anonymkode: 6d63b...0f0 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heldigvis er ikke menn her inne representative heller, det skulle tatt seg ut. Anonymkode: 6d63b...0f0 Det er sant. Jeg kan se to sider av saken. Det er mange menn som troller her inne også og provoserer med vilje. Men på et kvinneforum er selvfølgelig majoriteten kvinner. De fleste kan heldigvis se en som faktisk går ut av sin vei for å si de mest støtende og provoserende ting uavhengig av kjønn. Anonymkode: a92f0...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er sant. Jeg kan se to sider av saken. Det er mange menn som troller her inne også og provoserer med vilje. Men på et kvinneforum er selvfølgelig majoriteten kvinner. De fleste kan heldigvis se en som faktisk går ut av sin vei for å si de mest støtende og provoserende ting uavhengig av kjønn. Anonymkode: a92f0...a1b Tror det er det som er greia. Om man tror kvinner og menn generelt er som på KG så bør man logge av en stund. Anonymkode: d0ce9...c26 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Det er på steder som KG alt det negative kommer ut 😄 Jeg synes det er underholdende, men vet det ikke representerer befolkningen generelt. Anonymkode: 997e3...a97 1
Ænema Skrevet 29. juli 2022 #8 Skrevet 29. juli 2022 det er jo mye av det som skrives her som er for å provosere da. så ikke tro at alt som skrives her inne stemmer med det virkelige liv. dessuten blir mye satt på spissen og folk har behov for å tømme seg for frustrasjon. så tror du ikke skal bekymre deg for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå