Gå til innhold

Jeg ønsker en slank og aktiv dame, slik som meg selv. For høyt krav?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som trener hver dag, i en eller annen form. Enten løping, fotball eller styrketrening. Jeg er slank og har normal kropp (ikke noen muskelbunt eller sykelig opptatt av å bli det).

Av en eller annen grunn er det mest overvektige damer som viser interesse. Spesielt på nett og datingsider. Jeg blir litt skuffet av det siden jeg ønsker en dame mer lik meg selv. Ei som er aktiv og slank. Som liker en løpetur og å holde seg i form.

Jeg er aldri stygg når jeg avviser damer, men bare sier at vi er for forskjellige og den slags.

Det er vel et legitimt krav?

Anonymkode: 9e407...54c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være lubben, men aktiv da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar du ikke kontakt med damer du er interessert i?

Anonymkode: 37f71...2de

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg løp jevnlig 5 km da jeg veide 120 kg. Normalvektig nå, men var i bedre form da. 

Men slank er jo en normal preferanse, og det er lov å ha. 

Anonymkode: a2c36...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du da? Det er dessverre vanskelig for unge menn, så ikke så lett å være kresen egentlig 

Anonymkode: 246d9...893

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo innafor, er en kvinne med slank og definert kropp og ønsker jo tilsvarende hos en partner selv om det ikke er det viktigste 

Anonymkode: 54784...cbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du da? Det er dessverre vanskelig for unge menn, så ikke så lett å være kresen egentlig 

Anonymkode: 246d9...893

Midten av 30-åra. Hvorfor skulle det være vanskelig? Og er det egentlig så kresent?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig og føler meg ikke støtt av at du ikke vil ha kroppen min. Forskjellige preferanser, og det er bare fint. Hadde vært kjedelig om alle likte samme type kropp😂

Anonymkode: 82d8f...1ca

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde du vært tykk selv og ønsker deg en tynn dame hadde det vært høyt krav, men siden du er tynn selv så er dette 50/50 og greit, du forventer tilbake det du gir.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Hmmmmmm said:

Kan jo være lubben, men aktiv da. 

Men hvorfor? Hvorfor skal man ha noen som er lubben når man kan la være? Er det for at lubne damer ikke skal bli så lei seg? 

Anonymkode: d766a...d81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje damene ser mer på ansiktet ditt enn kroppen, og at ansiktet ikke er noe pent. 

Anonymkode: c5189...f0f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gutter som løper mye og spiller fotball, og trener "styrke" synes jeg blir for spinkel. Trener selv styrketrening og fotball, er slank og det vises at jeg trener styrke. 

Jeg går etter gutter med litt muskelstørrelse (ikke bodybuildere med store muskler altså) fordi jeg ikke vil ha større muskler og se bedre trent ut enn han jeg er sammen med. 

Anonymkode: 7a762...e8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje damene ser mer på ansiktet ditt enn kroppen, og at ansiktet ikke er noe pent. 

Man kan ikke trene seg til et pent ansikt, nei. 🤣

Anonymkode: 75808...40f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok preferanse. Grunnen til at du opplever at flest overvektige viser interesse, er nok rett og slett at mange nordmenn (både kvinner og menn) i dag er overvektige. 

Anonymkode: 7eb32...f94

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er da absolutt ikke noe galt i det. Jeg som er ei tykk kvinne har ikke spesielle kroppslige preferanser på menn, så jeg kunne godt funnet på å like deg på tinder feks. Det som er ugreit er å like tilbake fordi man blir desperat etter match, for så å avvise for kroppen er feil. 

Anonymkode: a6ffe...4ab

• Liker 8
Gjest AprilRyan
Skrevet

Nei, det er ikke et høyt krav. Skjønner godt at du ønsker deg det når du selv er aktiv og trent.

Det høres ut som du avviser på en grei måte også og det er bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg er en mann som trener hver dag, i en eller annen form. Enten løping, fotball eller styrketrening. Jeg er slank og har normal kropp (ikke noen muskelbunt eller sykelig opptatt av å bli det).

Av en eller annen grunn er det mest overvektige damer som viser interesse. Spesielt på nett og datingsider. Jeg blir litt skuffet av det siden jeg ønsker en dame mer lik meg selv. Ei som er aktiv og slank. Som liker en løpetur og å holde seg i form.

Jeg er aldri stygg når jeg avviser damer, men bare sier at vi er for forskjellige og den slags.

Det er vel et legitimt krav?

Men dette er jo ditt valg? Du sier høflig nei til damene du ikke ønsker og ja til de du ønsker. Ditt valg av hva du har mulighet og velge mellom. Så avgjør du hva du sier ja og nei til.

Anonymkode: 27b73...31c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du er slank og trent, så vil det ikke si at ansiktet ditt er en 10er.

Anonymkode: e04a4...795

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel noe annet ved deg som gjør at du ikke får damene du vil ha, da. Stor konkurranse om de attraktive. Har du livet på stell, ønsker et seriøst forhold og barn?

Anonymkode: c529e...4ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (Akkurat nå):

Nei, det er ikke et høyt krav. Skjønner godt at du ønsker deg det når du selv er aktiv og trent.

Det høres ut som du avviser på en grei måte også og det er bra.

Jeg er ikke trent-trent som i flott kropp. Er bare slank og aktiv, liksom.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gutter som løper mye og spiller fotball, og trener "styrke" synes jeg blir for spinkel. Trener selv styrketrening og fotball, er slank og det vises at jeg trener styrke. 

Jeg går etter gutter med litt muskelstørrelse (ikke bodybuildere med store muskler altså) fordi jeg ikke vil ha større muskler og se bedre trent ut enn han jeg er sammen med. 

Anonymkode: 7a762...e8c

Det er helt fair det! Jeg har ikke fysikk fra genetikkens side til å bli muskuløs. Sånn er det bare.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror jeg er helt vanlig. Men det kan fort "falle igjennom" i mengden🙂

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man kan ikke trene seg til et pent ansikt, nei. 🤣

Anonymkode: 75808...40f

Jo, til en viss grad. Tar vare på huden min med både solkrem og ansiktskrem. Pluss litt andre ting.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...