AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Søker jobber et annet sted og det er ingen hemmelighet og egentlig helt ufarlig. En kollega sier rett ut at h*n sjekker hvilke jobber innen mitt felt som ligger ute og sjekker også sykelister i avisen om jeg har søkt på noen lokale. H*n er nødt til å gjøre aktive søk for å finne utlyste stillinger, jobber som er søkt på i distriktet ligger ute lett tilgjengelig i nettavisen. Ikke er det snakk om noe konkurranse heller, for vi har forskjellig utdanning. Greit at h*n er i sin fulle rett til å gjøre det, men jeg føler meg en smule overvåka og det er litt... snålt eller creepy? Hva synes dere? Anonymkode: 4d5d5...008
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Høres ut som ei jeg jobbet med. Hun var helt besatt av visse ting med visse folk, tror hun følte at det var viktig å ha kontroll på hva folk gjorde. Hun drev med forhør etter helger og ferier. Anonymkode: 4f22c...556 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Jaytee skrev (2 minutter siden): Høres besatt ut Jævlig nysgjerrig i alle fall. Litt rart å bare si det rett ut. Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg var så nysgjerrig på noen. Men så kommer jeg aldri til å følge så nøye med på andre jobbsøking heller. Måtte i så fall være mann eller barn. Anonymkode: 4d5d5...008
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Har vedkommende noe i mot deg? Tror du kanskje det kan være noe der? Da kanskje hun eller han sitter og tar kontakt med alle de utlyste jobbkontaktene som har jobber passende for deg, og forteller dem løgnhistorier om deg så de ikke skal ansette deg? F.eks ringer kontaktpersonen og sier at "ser dere har stilling som xxx ute nå. Vil bare si i fra at dere kan vente dere en søknad fra Lise Hansen, men henne må dere passe dere for, og ikke ansette. Hun har gjort ditt og datt på jobben, skulker, har sex med sjefene og blablabla. Vil bare si i fra så dere ikke gjør en tabbe. Ha det!" Spør personen på jobben din hvorfor han/hun driver med denne overvåkingen, rett ut, og si det er litt creepy. Anonymkode: afaa6...51d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har vedkommende noe i mot deg? Tror du kanskje det kan være noe der? Da kanskje hun eller han sitter og tar kontakt med alle de utlyste jobbkontaktene som har jobber passende for deg, og forteller dem løgnhistorier om deg så de ikke skal ansette deg? F.eks ringer kontaktpersonen og sier at "ser dere har stilling som xxx ute nå. Vil bare si i fra at dere kan vente dere en søknad fra Lise Hansen, men henne må dere passe dere for, og ikke ansette. Hun har gjort ditt og datt på jobben, skulker, har sex med sjefene og blablabla. Vil bare si i fra så dere ikke gjør en tabbe. Ha det!" Spør personen på jobben din hvorfor han/hun driver med denne overvåkingen, rett ut, og si det er litt creepy. Anonymkode: afaa6...51d Jeg har ingen som helst grunn til å tro hun misliker meg noe særlig, og i alle fall ikke at hun har en plan om å sabotere jobbsøkingen min med løgner. Akkurat det blir for søkt. Anonymkode: 4d5d5...008
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jævlig nysgjerrig i alle fall. Litt rart å bare si det rett ut. Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg var så nysgjerrig på noen. Men så kommer jeg aldri til å følge så nøye med på andre jobbsøking heller. Måtte i så fall være mann eller barn. Anonymkode: 4d5d5...008 Det er kanskje ikke så uvanlig at noen er så nysgjerrige, men det er høyst uvanlig at noen er så åpne om nysgjerrigheten sin.😂 Er vedkommende litt klønete sosialt? AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har vedkommende noe i mot deg? Tror du kanskje det kan være noe der? Da kanskje hun eller han sitter og tar kontakt med alle de utlyste jobbkontaktene som har jobber passende for deg, og forteller dem løgnhistorier om deg så de ikke skal ansette deg? F.eks ringer kontaktpersonen og sier at "ser dere har stilling som xxx ute nå. Vil bare si i fra at dere kan vente dere en søknad fra Lise Hansen, men henne må dere passe dere for, og ikke ansette. Hun har gjort ditt og datt på jobben, skulker, har sex med sjefene og blablabla. Vil bare si i fra så dere ikke gjør en tabbe. Ha det!" Spør personen på jobben din hvorfor han/hun driver med denne overvåkingen, rett ut, og si det er litt creepy. Anonymkode: afaa6...51d Dette er jo som hentet ut av en psykologisk thriller om en staller. Går du alltid ut fra at folk gjør ting i verste mening? Det ville vært utrolig uintelligent å si rett ut til ts at man følger med på hvilke stillinger hun søker på, for så å gjøre det du skisserer. Anonymkode: f6a41...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kanskje ikke så uvanlig at noen er så nysgjerrige, men det er høyst uvanlig at noen er så åpne om nysgjerrigheten sin.😂 Er vedkommende litt klønete sosialt? Dette er jo som hentet ut av en psykologisk thriller om en staller. Går du alltid ut fra at folk gjør ting i verste mening? Det ville vært utrolig uintelligent å si rett ut til ts at man følger med på hvilke stillinger hun søker på, for så å gjøre det du skisserer. Anonymkode: f6a41...5e9 *stalker Anonymkode: f6a41...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå