Gå til innhold

klarer ikke ta valg !!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er deprimert og klarer ikke ta et eneste valg... Det er veldig slitsomt. Jeg skal nå tvinge meg selv til en ferietur på 1 uke. Styret med å pakke er veldig slitsomt . Jeg klarer da ikke bestemme meg for hvilke klær jeg skal ta med .. Men jeg skal jo til fjells og været kan bli skiftende men alikevel. Nå ender det med at jeg tar med 15 jakker og 10 par sko liksom..hjernen klarer ikke dette her.  Klarer heller ikke ta valget om campinghytte eller hotell på det siste stedet jeg skal til .helt umulig. Huset er helt bomba og jeg klarer ikke holde det reint heller . Det flyter alle steder. Jeg har bare 1 person å pakke til, alikevel føles det som mount everest. burde jeg bli hjemme ? 

Anonymkode: b218c...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger kan det være greit å få et lite miljøskifte, og komme seg litt ut å oppleve noe annet. Prøv å gjøre en ting om gangen! Ett tips er å heller å sette sammen antrekk istedenfor å pakke mye av alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er bare litt overveldet❤️ Det er bare bra du tar en tur tenker jeg👍

Har du bil som du skal ha med hele veien eller må alt få plass i en sekk? Det har jo litt å si. Skal du pakke med deg alt i bilen er det jo ikke noe krise å ta med litt for mye.

Anonymkode: 298dd...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...