AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg har den tanken at det som er ødelagt hives mens det som er helt gies til bruktbutikker. Jeg er i prosessen å rydde igjennom alle tingene jeg eier (så det er jo en hel del) og jeg vil gi vekk det meste ettersom jeg har fått sansen for minimalisme. Men det jeg lurer på er hva er bruktbutikker ikke interessert i? Og er det innafor å komme dit med typ 3-4 fulle kasser med "alt mulig"? Anonymkode: 7aec3...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Det er noen bruktbutikker som ikke er interessert i bøker. Sikkert fordi de får store mengder av det så jeg ville sjekket om de tar det imot. Ellers så tenker jeg at man kan gi bort hele og brukbare ting som ikke er altfor slitte og stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 AprilRyan skrev (1 time siden): Det er noen bruktbutikker som ikke er interessert i bøker. Sikkert fordi de får store mengder av det så jeg ville sjekket om de tar det imot. Ellers så tenker jeg at man kan gi bort hele og brukbare ting som ikke er altfor slitte og stygge. Det er sant. Takk for tips. Men altså, jeg har fryktelig mange ting. Alt fra diverse pyntegjenstander til 100 vis av penner. Er alt greit å gi bort? Anonymkode: 7aec3...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 Her kan man levere alt mulig, og de fikser og pusser opp ting som kanskje ikke er helt tipptopp. Her kaster de selv det de ikke ønsker å selge. Kan jo være de ser gull i noe du ser på som søppel? Anonymkode: a873e...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er sant. Takk for tips. Men altså, jeg har fryktelig mange ting. Alt fra diverse pyntegjenstander til 100 vis av penner. Er alt greit å gi bort? Anonymkode: 7aec3...743 Jeg ville ha lagt ut annonse på Finn også. El salgsgrupper på Facebook. Gis bort mot henting. Der er det nok lettere å gi bort feks samling med penner o.l Anonymkode: 4f7dc...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 28. juli 2022 #6 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er sant. Takk for tips. Men altså, jeg har fryktelig mange ting. Alt fra diverse pyntegjenstander til 100 vis av penner. Er alt greit å gi bort? Anonymkode: 7aec3...743 Jeg er usikker på om jeg ville gitt penner eller jeg har aldri sett at sånne småting har vært til salgs. Det er mest bruksting, pynteting og klær/sko, men virker som det er ulik praksis hos de ulike bruktbutikkene. Mulig du kan spørre butikken om det ikke står noe på nett/Facebook om hva de tar imot og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå