AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Er det noen andre her som sliter med å se/høre andre kaste opp? Jeg personlig tålererer ikke å høre eller se andre kaste opp, jeg blir rett å slett svimmel av det🙂 har hørt om emetofobi, altså angsten av å kaste opp selv. Men klarer fint å kaste opp selv uten noe slags redsel for det. Kan man kalle dette for angst? Eller er det rett å slett vanlig? Vet at mange naturlighvis ikke liker det, men som sagt jeg får helt hetta av det Anonymkode: 0fb3e...827
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Jeg får noia av å kaste opp og det samme når noen kaster opp, jeg klarer verken se dem eller høre dem kaste opp. Jeg løper min vei altså. Anonymkode: b4a71...c05 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Hvis noen andre i min nærhet kaster opp, kaster jeg opp. Ille nok at de spytter, faktisk. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Det er jo ekstremt vanlig å bli kvalm og evt. spy selv som en spontanreaksjon. Er jo ikke rart du "reagerer" på en eller annen måte. Har antageligvis vært et stort fortrinn rent evolusjonsmessig også - dvs. "sympati-spy"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå