Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne jeg sjelden hører fra.hun svarer sjelden på mld, og da etter flere dager. Hun kan gjerne si at hun kommer på besøk senere samme dag, men dukker aldri opp.. 

Når jeg først hører fra henne så spør hun om jeg kan kjøre henne på butikken da mannen er ute med bilen, eller hjelpe henne å rydde boden og stille med bil og henger for å kaste på miljøstasjonen. 
Føler hun rett og slett er en «bruker» 

Anonymkode: 54f58...1d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du velger jo dette selv, lar deg bruke. Her er det du selv som må ta ansvar!

Skjerp deg! Slutt å lage andre behandle deg på denne måten, ellers tar det aldri slutt.

Dette mennesket må du bare blokkere og fjerne fra livet ditt.

Anonymkode: 6d649...e7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du velger jo dette selv, lar deg bruke. Her er det du selv som må ta ansvar!

Skjerp deg! Slutt å lage andre behandle deg på denne måten, ellers tar det aldri slutt.

Dette mennesket må du bare blokkere og fjerne fra livet ditt.

Jeg stiller ikke opp må lengre. Når jeg får sms om at nå flyter det på boden og hadde vært veldig godt med litt hjelp.. hint hint.. men jeg spiller dum og later som jeg ikke tar hintet og svarer.. ja det er mye jobb å rydde boden. 
tilbyr meg ikke. 
Har jo nok å henge fingrene i selv, om jeg ikke skal rydde i andres rot.. ingen som kommer på døra her og tilbyr seg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg stiller ikke opp må lengre. Når jeg får sms om at nå flyter det på boden og hadde vært veldig godt med litt hjelp.. hint hint.. men jeg spiller dum og later som jeg ikke tar hintet og svarer.. ja det er mye jobb å rydde boden. 
tilbyr meg ikke. 
Har jo nok å henge fingrene i selv, om jeg ikke skal rydde i andres rot.. ingen som kommer på døra her og tilbyr seg 

Ta ansvar for deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ei venninne jeg sjelden hører fra.hun svarer sjelden på mld, og da etter flere dager. Hun kan gjerne si at hun kommer på besøk senere samme dag, men dukker aldri opp.. 

Når jeg først hører fra henne så spør hun om jeg kan kjøre henne på butikken da mannen er ute med bilen, eller hjelpe henne å rydde boden og stille med bil og henger for å kaste på miljøstasjonen. 
Føler hun rett og slett er en «bruker» 

Jeg har også ei sånn. Og det er hennes måte å omgås folk på, hun gjør det med alle🥸 det er den eneste vennen jeg har hatt egentlig, men i voksen alder regner jeg ikke henne som nær lengre. Fordi hun aldri tar kontakt lengre , ogbhvis hun gjør det så må jeg hjelpe henne med noe. Men av og til stikker jeg innom henne. I det siste har hun faktisk kommentert noen bilder på face, kanskje hun har tenkt seg om. 

jeg holder avstand, men jeg nekter ikke henne kontakt, da. Jeg svarer og er høflig😊

Anonymkode: 27564...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...