AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Jeg fikk høre den av noen i familien. Jeg er sykemeldt av både psykiske og fysiske årsaker. Det vanskelige er å få slappet av i sykemeldingsperioden med tanke på at familie fikk meg til å få dårlig samvittighet for sykemeldingen. Jeg har ofte gått på jobb selv om jeg ikke føler meg bra. Jeg er sjelden borte fra jobben. Jeg skrev til legen nå at jeg ønsker å forsøke å jobbe igjen. Må høre hva han mener. Men har ikke fått helt ro i sykemeldingsperioden pga mye mas av familien. Noen som har opplevd det samme? Og hvordan løser du slike ting? Jeg er så påvirkelig. Anonymkode: 0d808...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Må de vite at du er sykmeldt?? Anonymkode: 1f9c3...eee 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Må de vite at du er sykmeldt?? Anonymkode: 1f9c3...eee Er gjerne bedre å være stille om det heretter. Anonymkode: 0d808...5ee
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Ikke noe andre har noe med. Dette er en sak mellom du og legen din. Anonymkode: c2957...9b6 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Hvorfor sier du noe om det? Om mas fra familie plager deg må du lære å enten blokkere det ut eller sette grenser. Anonymkode: b646a...d27 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Og så kommer disse dårlige rådene igjen ; lyv om ting i stedet for å stå støtt i eget liv. Anonymkode: 85f6d...a7d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Og så kommer disse dårlige rådene igjen ; lyv om ting i stedet for å stå støtt i eget liv. Anonymkode: 85f6d...a7d Trenger ikke lyve, men når trådstarter blir så satt ut av kommentarer så er hun ikke klar til å stå støtt i eget liv. Da er det bedre å ikke nevne det i en periode. Anonymkode: b646a...d27
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke lyve, men når trådstarter blir så satt ut av kommentarer så er hun ikke klar til å stå støtt i eget liv. Da er det bedre å ikke nevne det i en periode. Anonymkode: b646a...d27 Bor de tett på hverandre er det nok til å se bilen utenfor huset eller merke at hun er hjemme.. dessuten trenger man støtte fra familie når en går sykmeldt. vil tippe familien tenker det er viktig å komme seg på jobb igjen og få noe annet å tenke på, noen ganger er det løsningen, andre ganger ikke. Dette er uansett legen sitt valg ikke familien Anonymkode: c2957...9b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå