AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Hei! jeg har gått ned 8 av totalt 16 kg som jeg skal ned. Litt usikker på om jeg burde pause vekttapet nå og forsøke å være stabil i si 6mnds tid før jeg starter på igjen med kaloriunderskudd? eller om jeg bare skal fortsette til jeg når målet mitt med engang? Min største frykt er jo å ikke klare å holde meg der og ende opp rett tilbake til start igjen 😩😓 hva tenker dere er lurest? 🤔 Anonymkode: 20f81...478 1 1
litago2 Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Ville kjørt på, hvis de 16 kg er realistiske, da. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Bra jobbet! Jeg ville fortsatt i samme sporet nå som du først er i et godt driv! Vil du dele hva du gjør forresten? Som du føler gir resultater for deg?Er litt i gang med samme prosjekt nå.. Anonymkode: d3baa...bb5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Jeg har lurt på det samme selv. Har gått ned 13 av 26 kg. Bestemt meg for å fortsette, nå som jeg er i gang. Har funnet ut at det nok er like vanskelig (eller lett, alt etter son) å holde vekten om jeg har målvekt eller 13 kg for mye… Anonymkode: 63214...add
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Jeg gikk ned fra 78 kg til 65 kg. Hadde som mål å komme meg under 60. Men klarte ikke og ga opp. Og soooooom jeg angrer!! Ett år etter har vekten sakte men sikkert økt til 73. Skulle ønske jeg var fornøyd med 65 og jobbet hardt for å være der. I stedet må jeg på nytt jobbe enda hardere for å komme ned til 65 igjen. På 60 kg vil jeg ha en bmi på ca 21-22. Poenget mitt er, ikke gi opp! Det er verdt å fortsette med den gode jobben. Anonymkode: 5dcac...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå