AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Hvordan fikser dere å ta hele staken i munnen? Jeg blir litt stressa av det, og greier ikke slappe av nok til å få den forbi drøvelen. Jeg brekker meg veldig lett. Noen tips? Må man bare trene på å kontrollere refleksen å brekke seg? Anonymkode: 71e61...787
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Trenger du å gjøre det? Anonymkode: f2db7...52a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Klarer ikke det.... Får den rett og slett ikke ned, stopper opp! Som i fysisk! For jeg har ikke " gag -refleks" og brekker meg ikke, allikevel går den ikke ned. 🙄 Anonymkode: 4037d...cf2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger du å gjøre det? Anonymkode: f2db7...52a Ja, jeg ønsker å gjøre det. Det er noe mektig over det; en kombinasjon av underkastelse, men likevel stor makt. Tanken tenner meg veldig. Anonymkode: 71e61...787 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Jeg klarte faktisk øve bort en del av refleksen (av 100% eget initiativ altså!). Men hjernen skjønte jo ikke hva som foregikk, og produserte derfor signaler om kvalme i timer etterpå 🫤 Så jeg sluttet med det. Reflekser er tross alt greit å ha. De jeg kjenner som mangler den har hatt bulimi - og det er ikke akkurat noe å trakte etter. De sliter også dersom de TRENGER å fremprovosere oppkast (spist noe de er allergiske for osv), for lite skjer. Anonymkode: afb63...64a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Jeg har funnet ut at jeg kommer lengst om jeg ligger på ryggen på senga, med hodet hengende utenfor kanten, og han står over puler meg i munnen. Men jeg har litt for lite kontroll føler jeg, det er så lett for at han kjører den for langt. Og så deiser ballene i øyne og panne. Jeg vil helst greie det ved å tre meg på ovenfra. Anonymkode: 71e61...787 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 Jeg øvde meg sammen med en partner og nå tar jeg den helt ned uten problem. Men, jeg har aldri hatt spesielt til brekningsrefleks uansett egentlig. Viktig å la det tykke spyttet jobbe seg opp, det skjer etter noen minutter, og da blir det enklere å få inn. Ved å si "Ahhhh" som man gjør hos legen åpner man også opp i halsen. Personlig elsker jeg å gi meg hen til partner og la ham ta hardt for seg, men dette er aldri noe jeg kunne gjort med hvem som helst! Må føle meg veldig trygg på han og at han respekterer mitt nei. Anonymkode: 6d1a6...9bf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 Hun gjør det i det hun kommer. Da kommer hun til utmattelse. Men helt til roten har hun ikke klart. Enda. Anonymkode: 50265...ecd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 Har veldig lite brekningsrefleks, ennå ikke møtt på en penis jeg ikke har klart å ta helt inn 😄 Anonymkode: 058e9...362
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan fikser dere å ta hele staken i munnen? Jeg blir litt stressa av det, og greier ikke slappe av nok til å få den forbi drøvelen. Jeg brekker meg veldig lett. Noen tips? Må man bare trene på å kontrollere refleksen å brekke seg? Anonymkode: 71e61...787 Fikser det ikke og har ingen interesse av å fikse det💃🏼 Heldigvis vil ikke forloveden min at jeg skal gjøre det, da han syntes sikling og gagging er turn off. Anonymkode: 8f05b...87e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 Slapper helt av, har munnen ganske åpen også må jeg ha riktig vinkel. Brekker meg noen ganger om jeg ikke klarer å slappe av nok. Anonymkode: ac682...5cc
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 Øvelse for min del. slappe av og ikke få den tvunget inn med makt. Anonymkode: a9090...cde
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 56 minutter siden, AnonymBruker said: Fikser det ikke og har ingen interesse av å fikse det💃🏼 Heldigvis vil ikke forloveden min at jeg skal gjøre det, da han syntes sikling og gagging er turn off. Anonymkode: 8f05b...87e Det synes eksen min også, men da var vi tydeligvis ingen match, for jeg tenner noe sinnsykt på spytt, sikling, gagging, gurgling osv. Jo mer messy ansiktet blir dess bedre 😅😝 Anonymkode: 6d1a6...9bf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har funnet ut at jeg kommer lengst om jeg ligger på ryggen på senga, med hodet hengende utenfor kanten, og han står over puler meg i munnen. Men jeg har litt for lite kontroll føler jeg, det er så lett for at han kjører den for langt. Og så deiser ballene i øyne og panne. Jeg vil helst greie det ved å tre meg på ovenfra. Anonymkode: 71e61...787 Det er den eneste stillinga jeg får det til i også. Også kan det ikke være hvem som helst. Anonymkode: 1394d...9d2
Fioljenta Skrevet 29. juli 2022 #15 Skrevet 29. juli 2022 1. Du må ville det SELV! Ingen skal tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil! Ikke en gang du selv. 2. Slapp av. Hvis du blir stressa av det, tror jeg du bør gjøre noe du er trygg på slik at du slapper av. Og så ta små steg mot det du ønsker å oppnå. Ikke stress. Slapp av. Du trenger ikke å bli verdensmester verken i år eller neste år. Eller året etter det. 3. Øvelse gjør mester. Jeg øvde først med en gulrot for å bli vant til å ha noe i munnen. Og så på ham. I starten måtte han ligge helt, helt stille. Jeg har samlet noen tips om brekningsrefleksen her. Det er en genial refleks som vi ikke må ødelegge, men min erfaring er at det går an å overstyre den bevist når jeg ønsker det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå