AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Mannen min har stort sett hatt en voldsomt sexdrive, noe som passer perfekt da jeg er i samme båt. Men nå har det seg slik at han plutselig ikke vil? Pågått noen uker, og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Jeg har prøvd meg, men fått beskjed om at vi skal vente. Det har vært greit det, men inni meg merker jeg at jeg blir bekymret. Dette har skjedd før også. Har jeg prøvd å spørre hvorfor blir han irritert, å sier at det ikke er noe. Stiller jeg fler spm blir han sint. I tillegg så trekker han seg mer unna meg, vil helst drive med sitt (henger seg veldig opp i det) og det er lite kos som det egentlig pleide å være mye av. Må si jeg føler meg ensom og blir usikker. Hva tror dere skjer her? Anonymkode: 4cb7c...b03
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Skjer det noe stressende i hans liv eller på jobb for tiden? Hvis ja, ville jeg tenkt at det er skylden. Hvis ikke, ville jeg også bekymret meg for utroskap 😅😂 Anonymkode: a3286...710 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Ikke noe stress som jeg vet om. Kan selvsagt være noe han tenker på, men har ikke delt det med meg. Utroskap, virkelig? Kan det ha vært det de andre gangene også da kanskje? Han er bare hjemme som jeg vet om, så da må eventuelt den utroskapen foregå hjemme når jeg er på jobb. Tror egentlig ikke det, men man kan aldri si aldri. Ingen andre forslag? Anonymkode: 4cb7c...b03
Shackle Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Mtp dagens situasjon rundt strømpriser/drivstoff priser og økte matvare priser så skal du ikke se bort ifra at det kan skyldes stress (Nå vet jeg ikke hvordan dere står økonomisk). Det kan også være stress på jobb - Har han nylig byttet stilling? Påtatt seg krevende prosjekter? Opplever du mye stress i hverdagen så blir fort oppmerksomhet fra andre tolket som mas og man vil helst bare drive med sitt og koble av. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Kanskje han bare har mistet interessen for deg uten at det er utroskap. Anonymkode: 8ec95...078 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 Shackle skrev (14 minutter siden): Mtp dagens situasjon rundt strømpriser/drivstoff priser og økte matvare priser så skal du ikke se bort ifra at det kan skyldes stress (Nå vet jeg ikke hvordan dere står økonomisk). Det kan også være stress på jobb - Har han nylig byttet stilling? Påtatt seg krevende prosjekter? Opplever du mye stress i hverdagen så blir fort oppmerksomhet fra andre tolket som mas og man vil helst bare drive med sitt og koble av. Det kan jo selvfølgelig være noe mtp kostnader, selv om det ikke virker som om det er noe han tenker voldsomt på. Ikke ny jobb, nye prosjekter. Han jobber ikke da han er ufør. Kan være at han tenker på noe jeg ikke vet om. Derfor han trekker seg unna. Hadde vært fint om han fortalte det til meg så jeg hadde hatt en grunn istedenfor å si det ikke er noe som helst. Ts Anonymkode: 4cb7c...b03 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje han bare har mistet interessen for deg uten at det er utroskap. Anonymkode: 8ec95...078 Helt klart, desverre så virker det sånn for øyeblikket. Ønsker da at han er ærlig om det, men får ikke tvingt frem noe uten at han vil. Ts Anonymkode: 4cb7c...b03 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mannen min har stort sett hatt en voldsomt sexdrive, noe som passer perfekt da jeg er i samme båt. Men nå har det seg slik at han plutselig ikke vil? Pågått noen uker, og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Jeg har prøvd meg, men fått beskjed om at vi skal vente. Det har vært greit det, men inni meg merker jeg at jeg blir bekymret. Dette har skjedd før også. Har jeg prøvd å spørre hvorfor blir han irritert, å sier at det ikke er noe. Stiller jeg fler spm blir han sint. I tillegg så trekker han seg mer unna meg, vil helst drive med sitt (henger seg veldig opp i det) og det er lite kos som det egentlig pleide å være mye av. Må si jeg føler meg ensom og blir usikker. Hva tror dere skjer her? Anonymkode: 4cb7c...b03 Kanskje han har mye å tenke på eller trenger tid for seg selv? Anonymkode: 65ec9...ed3
Shackle Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan jo selvfølgelig være noe mtp kostnader, selv om det ikke virker som om det er noe han tenker voldsomt på. Ikke ny jobb, nye prosjekter. Han jobber ikke da han er ufør. Kan være at han tenker på noe jeg ikke vet om. Derfor han trekker seg unna. Hadde vært fint om han fortalte det til meg så jeg hadde hatt en grunn istedenfor å si det ikke er noe som helst. Ts Anonymkode: 4cb7c...b03 Historisk sett så har alltid mannen vært den som skal være økonomisk bærende i ett forhold (Ja jeg vet det er utdatert) men dette henger enda litt igjen i hvordan menn tenker over hva som er forventet av de. Å nevne til sin partner at han sliter økonomisk vil nok i hans hode fremstå som å virke svak. Jeg unner ikke min værste fiende å være ufør med det prisbildet vi har pr dags dato, så hadde nok ikke ekskludert dette selv om han ikke nødvendigvis sier noe til deg.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje han bare har mistet interessen for deg uten at det er utroskap. Anonymkode: 8ec95...078 Det der skriver du til ts bare for å være ekkel, Anonymkode: 24b1b...7a7
Goodtimes Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 Må han være utro for å ikke ha sexlyst til partner? Selv har jeg i perioder vært veldig sliten og nesten blitt lettet når sex har uteblitt. Både jeg og dama har enorm sexdrive, men i visse perioder er jeg så sliten og da er det faktisk godt å slippe 😅, men sexlysten kommer tilbake. 🙂 Håper det ordner seg for dere. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det der skriver du til ts bare for å være ekkel, Anonymkode: 24b1b...7a7 Det er vel erfaringer? Jeg har hatt samme erfaring i hele to forhold. Anonymkode: 3c7e0...f10 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Deprimert? Sliter med potensen? Har du endret deg, feks gått opp i vekt? Kan du ha sagt noe ubevisst som har såret han mtp kropp/sex? Anonymkode: a5a3b...9d8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Deprimert? Sliter med potensen? Har du endret deg, feks gått opp i vekt? Kan du ha sagt noe ubevisst som har såret han mtp kropp/sex? Anonymkode: a5a3b...9d8 Det er hyggelig at du prøver å forstå deg i hjel på denne mannen, men TS skriver at hun har spurt og da blir han sint. Samme hva grunnen er til at han ikke vil ha sex så kan han ha et minimum av respekt for TS og snakke med henne om saken. Anonymkode: 5a6b0...d25 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 Det var sånn jeg fant ut av at han hadde mistet interessen for meg. Anonymkode: 8ec95...078 1
McMary Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 Hvis han er ufør kan det tære på humøret til tider, kanskje smerter? Uten at han vil snakke om det fordi han helst ikke vil forholde seg til sykdommen. Hvis han er ufør pga psykisk, er det kanskje noe med det å gjøre? Vanskelig å gjette når vi vet så lite om han. Har han ADD, depresjon, angst, ryggproblemer, en syk forelder etc...?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 Dette har skjedd før også skriver du. Så han har mistet lysten før og den har kommet tilbake. Da har han nok ikke mistet appetitten på deg permanent. Tenker om det kan være noe på jobben hans som går han på. Vanskelig når han ikke vil snakke om det.. Hva om du endrer deg? Ikke prøver å kose med han, bli litt kald, pynter deg og går ut på byen med venninner? Anonymkode: 04857...918
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Dette har skjedd før også skriver du. Så han har mistet lysten før og den har kommet tilbake. Da har han nok ikke mistet appetitten på deg permanent. Tenker om det kan være noe på jobben hans som går han på. Vanskelig når han ikke vil snakke om det.. Hva om du endrer deg? Ikke prøver å kose med han, bli litt kald, pynter deg og går ut på byen med venninner? Anonymkode: 04857...918 OK, så han er ufør Anonymkode: 04857...918
herremann Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 Kan være stress eller depresjon. Grunnen til han unngår kos er nok fordi du forventer at det leder til sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå