Gå til innhold

OpenWardrobe App - Anbefales! :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må bare dele en genial App med dere, den har virkelig revolusjonert garderoben min! 😍

Den heter OpenWardrobe, og jeg fant den etter å ha lastet ned sikkert 10 apper for å finne noe å organisere og gi meg oversikt over klærne mine. 

Og her kan du legge inn klær du har kjøpt online på feks HM og Zalando (importere kjøp) , og så ta bilde av resten og så fjerner appen bakgrunnen så det ser nydelig og oversiktlig ut! 😍😍

Hvert plagg kan legges inn med farge, merke, str, stoff og anledning, og du kan sette sammen antrekk og legge inn bilder der du har på klærne så du enkelt ser hva som passer sammen. 

I tillegg kan du søke opp klærne etter farge, kategori eller anledning. Helt genialt, jeg satt sammen feriegarderoben mens jeg satt på bussen hjem fra jobb, og glemte ikke noe denne gangen! 😍

Anbefales! Screenshot_20220728-134017.thumb.jpg.71fe00e4b8f060a27a311abf9bcbb87c.jpg

Anonymkode: 5650b...df3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for tips! Har lett etter noe lignende (for et par år siden), men da fungerte det ikke på Android. Ser lovende ut.

Anonymkode: 6bba8...38b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er den gratis?

Anonymkode: 3c0c5...475

Ja! :)

Anonymkode: 5650b...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Anonym Brukar0

Tusen takk for tipset.

Lastet ned appen etter å ha sett denne tråden og jeg er veldig fornøyd så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...