AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg må bare dele en genial App med dere, den har virkelig revolusjonert garderoben min! 😍 Den heter OpenWardrobe, og jeg fant den etter å ha lastet ned sikkert 10 apper for å finne noe å organisere og gi meg oversikt over klærne mine. Og her kan du legge inn klær du har kjøpt online på feks HM og Zalando (importere kjøp) , og så ta bilde av resten og så fjerner appen bakgrunnen så det ser nydelig og oversiktlig ut! 😍😍 Hvert plagg kan legges inn med farge, merke, str, stoff og anledning, og du kan sette sammen antrekk og legge inn bilder der du har på klærne så du enkelt ser hva som passer sammen. I tillegg kan du søke opp klærne etter farge, kategori eller anledning. Helt genialt, jeg satt sammen feriegarderoben mens jeg satt på bussen hjem fra jobb, og glemte ikke noe denne gangen! 😍 Anbefales! Anonymkode: 5650b...df3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Er den gratis? Anonymkode: 3c0c5...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 Den er genial 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 Takk for tips! Har lett etter noe lignende (for et par år siden), men da fungerte det ikke på Android. Ser lovende ut. Anonymkode: 6bba8...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er den gratis? Anonymkode: 3c0c5...475 Ja! Anonymkode: 5650b...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 Dytt! Anonymkode: 5650b...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 20. august 2022 #7 Del Skrevet 20. august 2022 Tusen takk for tipset. Lastet ned appen etter å ha sett denne tråden og jeg er veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå