Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri farget håret før er det litt dumt og velge rødt da?, eller burde jeg heller gå for halvt sort og halvt grønt?, er det nøvendig og bruke like mye sminke som henne? er det liksom en "must" for og blende inn med håret?.

525450484_(5).thumb.png.83468125866c3a80287fb880609bbebc.png00a2933ae1d70ca91cfaad50074cd31a--scene-style-my-style.jpg.a48df09dcb5589067e644fd1b6a30f07.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror rødt er vanskelig å vedlikeholde og vanskelig å få ut igjen, men har ikke prøvd det selv. Synes halvparten grønt og sort var kjempekult! 😄 Du trenge rikke en bestemt type sminke, men litt hadde gjort seg :) 

Anonymkode: c3bdd...92d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ende opp med å se ganske bleik ut når du farger håret fordi det ikke er en naturlig farge for deg, så da kan man ha "behov" for sminke ja.

Det er et ganske crazy sett å starte da, men det er jo opp til deg. 

Anonymkode: f753e...9b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men så ekstremt som henne trenger du ikke sminke deg da.. 

Anonymkode: f753e...9b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror rødt er vanskelig å vedlikeholde og vanskelig å få ut igjen, men har ikke prøvd det selv. Synes halvparten grønt og sort var kjempekult! 😄 Du trenge rikke en bestemt type sminke, men litt hadde gjort seg :) 

Anonymkode: c3bdd...92d

Rødt er ikke så ille å vedlikeholde, jeg vil si at blå og grønn fader mye fortere, og har høyere risiko for å bli misfarget.

Anonymkode: b4714...869

• Liker 2
Skrevet

Farge håret er gøy😁

Syns ikke man trenger like mye sparkel,nei🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt å se at scene hårsveiser/farger fortsatt eksisterer! kjørrr

Anonymkode: 7f118...ee6

• Liker 2
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 8.28):

Godt å se at scene hårsveiser/farger fortsatt eksisterer! kjørrr

Anonymkode: 7f118...ee6

hadde en jente på skolen som var "goth" sort hår ned til albuene og sorte negler som var like lange som billie eilish sine kult at man tør og skille seg ut ifra "normen" 

Anonymkode: 027c7...8b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...