AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Har nettopp solgt leiligheten min og vil leie leilighet og nyte livet og reise og bare kose meg😊 Men det er snakk om mye penger,så jeg må gjøre noe lurt med mesteparten. Er det lurt med fond,kanskje? Har veldig lyst å kjøpe hytte etterhvert også. Men det blir noen år til. Noen som har noen tips om hva som er lurt og gjøre? Anonymkode: c8606...699
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Innskuddsrente på konto er på rundt 1%, inflasjon over 5%. Du taper masse penger å ha penger på konto. Du kan kjøpe fond og aksjer og du vil tjene på det over tid, problemet er at du ikke vet om du trenger penger på tidspunkt x og om kursen da er på bunn eller ei. Har du langsiktig sparehorisont, 10 år eller mer, er det nesten garantert at verdien øker. MÅ du ha penger i april 2024 risikerer du å cashe ut når kursene er på bunn. Anonymkode: ebd53...ff2 3
Mina 2 Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Hva med høyrentekonto? Skal lese meg opp litt og sjekke,men må vente til overtakelsen og så lande litt. Tar på med sånt flyttestyr😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå