AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 jeg vil gjerne forstå udi og deres forståelse på menneskelige hensyn. At det er så lang behandlingstid for familie innvandring er for meg hensynsløst. Finnes det saker hvor det er skrevet om det i media? og har udi forståelse på at vi er mennesker som faktisk trenger hverandre i vår hverdag. Har du historie som omhandler familie innvandring der deres sak gikk raskt igjennom til tross for forventet lang behandlingstid? Anonymkode: 021d7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Det er ingen som nekter dere å være sammen. Dere står fritt til å være sammen hvor som helst, bare ikke i norge. Å ta inn en person fra et u-land kan få store konsekvenser for samfunnet. Derfor må de være ekstremt grundig. For når personen først er sluppet inn, er det tilnærmet umulig å bli kvitt personen igjen etterpå om noe ikke skulle stemme. For deg personlig er det jo enkelt. Du kan bare forlate han om det ikke funker, så sitter det norske samfunnet igjen med problemet. Alvorlige saker med store konsekvenser tar tid å gjennomføre. Se på det som et kvalitetstegn og vær glad jo lenger tid det tar. Anonymkode: f735e...8ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er ingen som nekter dere å være sammen. Dere står fritt til å være sammen hvor som helst, bare ikke i norge. Å ta inn en person fra et u-land kan få store konsekvenser for samfunnet. Derfor må de være ekstremt grundig. For når personen først er sluppet inn, er det tilnærmet umulig å bli kvitt personen igjen etterpå om noe ikke skulle stemme. For deg personlig er det jo enkelt. Du kan bare forlate han om det ikke funker, så sitter det norske samfunnet igjen med problemet. Alvorlige saker med store konsekvenser tar tid å gjennomføre. Se på det som et kvalitetstegn og vær glad jo lenger tid det tar. Anonymkode: f735e...8ff hun er ikke fra u-land. Men fra europa. Anonymkode: 021d7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ingen som nekter dere å være sammen. Dere står fritt til å være sammen hvor som helst, bare ikke i norge. Å ta inn en person fra et u-land kan få store konsekvenser for samfunnet. Derfor må de være ekstremt grundig. For når personen først er sluppet inn, er det tilnærmet umulig å bli kvitt personen igjen etterpå om noe ikke skulle stemme. For deg personlig er det jo enkelt. Du kan bare forlate han om det ikke funker, så sitter det norske samfunnet igjen med problemet. Alvorlige saker med store konsekvenser tar tid å gjennomføre. Se på det som et kvalitetstegn og vær glad jo lenger tid det tar. Anonymkode: f735e...8ff det var ikke det jeg etterspurte. Anonymkode: 021d7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): det var ikke det jeg etterspurte. Anonymkode: 021d7...13a Det var det du fikk. Vær takknemmelig. Anonymkode: f735e...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det var det du fikk. Vær takknemmelig. Anonymkode: f735e...8ff dott Anonymkode: 021d7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 28. juli 2022 #7 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): jeg vil gjerne forstå udi og deres forståelse på menneskelige hensyn. At det er så lang behandlingstid for familie innvandring er for meg hensynsløst. Finnes det saker hvor det er skrevet om det i media? og har udi forståelse på at vi er mennesker som faktisk trenger hverandre i vår hverdag. Har du historie som omhandler familie innvandring der deres sak gikk raskt igjennom til tross for forventet lang behandlingstid? Anonymkode: 021d7...13a På UDI sine nettsider står det forventet saksbehandlingstid. Det kan skje raskere, det kan ta lengre tid. Lever all dokumentasjon så raskt som mulig for å forkorte saksbehandlingstiden. Det går raskere med personer fra EU-EØS enn fra andre land og slik er det. Du skriver ''hun er fra Europa'', men er det EU eller EØS? Der har du svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Del Skrevet 28. juli 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): På UDI sine nettsider står det forventet saksbehandlingstid. Det kan skje raskere, det kan ta lengre tid. Lever all dokumentasjon så raskt som mulig for å forkorte saksbehandlingstiden. Det går raskere med personer fra EU-EØS enn fra andre land og slik er det. Du skriver ''hun er fra Europa'', men er det EU eller EØS? Der har du svaret. Nei, dem sjekker ikke om de er fra Europa eller annet verdendel til dem åpner saken din. Anonymkode: 021d7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 28. juli 2022 #9 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, dem sjekker ikke om de er fra Europa eller annet verdendel til dem åpner saken din. Anonymkode: 021d7...13a Hvor har jeg skrevet at de gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Del Skrevet 28. juli 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): Hvor har jeg skrevet at de gjør det? Nederste avsnitt Anonymkode: 021d7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 28. juli 2022 #11 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nederste avsnitt Anonymkode: 021d7...13a Og hva står der? At de sjekker om de er fra Europa før de åpner saken? Kunne du ikke sitert konkret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå