AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Barnet mitt skal få et skrivebord på rommet sitt nå når hun skal begynne i andre klasse. Har funnet et greit skrivebord på ikea, men finner ikke noen fine og gode stoler? Så på en fra alice and fox fra jollyroom, men setet var så fryktelig bredt. Så stolen tar for stor plass. Trenger da en mindre stol. Hvilken stol anbefaler dere? Det kan ikke være hjul eller snurrestol, for da er konsentrasjonen vekke før vi har begynt på leksene😅 Anonymkode: 3ac03...d00
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Vi har kjøpt skrivebord og stol til alle fire barna, burde lært etter nr 1 😅 Bordet ble aldri brukt annet enn oppevaring, alle har gjort leksene ved kjøkken/spisebordet 😄 Samme erfaring med tantebarn og venner. Anonymkode: 3424f...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har kjøpt skrivebord og stol til alle fire barna, burde lært etter nr 1 😅 Bordet ble aldri brukt annet enn oppevaring, alle har gjort leksene ved kjøkken/spisebordet 😄 Samme erfaring med tantebarn og venner. Anonymkode: 3424f...ee1 Jeg har et eget skrivebord. Og barnet sitter å tegner, bygger lego og klipper og limer der hele tiden. Så tenkte kanskje det var greit at det fikk sitt eget. Men er litt redd det blir som du sier 🫢😅 Anonymkode: 3ac03...d00
Paulinetta Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Nå er det ikke det du spør om, men jeg syns det holder lenge med kjøkkenbordet. De vil jo uansett trenge hjelp og samvær mens de arbeider. Å kjøpe pult er mer en slags markering enn et praktisk innkjøp, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå