AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Fikk du noe som heter Expectant Mothers bracelet? Hvordan? Anonymkode: 91798...e6f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Et raskt Google-søk ga all informasjon her: https://www.disneylandparis.com/en-ie/guest-services/expectant-mothers/ Anonymkode: 69c3c...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Vær obs på at det er mye du ikke kan gjøre som gravid. Jeg var gravid på Legoland, og jeg kunne ta én ride. Så det spørs hvor mye glede du får av det armbåndet. Spesielt hvis du reiser på sommeren anbefaler jeg å bo på et Disney-hotell, slik at du enkelt kan få en pause med aircon og beina høyt midt på dagen. Anonymkode: 799d8...81f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær obs på at det er mye du ikke kan gjøre som gravid. Jeg var gravid på Legoland, og jeg kunne ta én ride. Så det spørs hvor mye glede du får av det armbåndet. Spesielt hvis du reiser på sommeren anbefaler jeg å bo på et Disney-hotell, slik at du enkelt kan få en pause med aircon og beina høyt midt på dagen. Anonymkode: 799d8...81f Det spørs jo hvor synlig gravid en. Syns det ikke eller om man velger å skjule det er det jo bare å gjøre som man vil. Anonymkode: d809e...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå