AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Hva tjener de som jobber i skatteetaten? De som svarer på spørsmål når man ringer? Anonymkode: 5fed9...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Der kan en vel snike seg unna, å la vær å betale skatt 😀 Kan avtale på samme måte som politikere gjorde med pendlerboligene ☹️ Anonymkode: 82866...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Der kan en vel snike seg unna, å la vær å betale skatt 😀 Kan avtale på samme måte som politikere gjorde med pendlerboligene ☹️ Anonymkode: 82866...b1b Hehe. Skal ikke forundre meg 🤣 Anonymkode: 5fed9...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 Folk i skatteopplysningen (altså de som håndterer telefon/epost fra publikum) tjener ofte i underkant av 500.000, stillingen er førstekonsulent og lønnes tilsvarende. Typisk førstelinjeoppgaver. Mer kompliserte forhold blir logget og går videre til andrelinje med mer spisskompetanse og de lønnes bedre. Jeg begynte med førstelinje, intern fagsupport for litt over 10 år siden og er nå seniorrådgiver med helt grei lønn. Jeg hadde småbarn da jeg begynte og det var veldig bra og fleksibel, fantastisk arbeidsgiver når man har barn. Anonymkode: 8ec4b...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Folk i skatteopplysningen (altså de som håndterer telefon/epost fra publikum) tjener ofte i underkant av 500.000, stillingen er førstekonsulent og lønnes tilsvarende. Typisk førstelinjeoppgaver. Mer kompliserte forhold blir logget og går videre til andrelinje med mer spisskompetanse og de lønnes bedre. Jeg begynte med førstelinje, intern fagsupport for litt over 10 år siden og er nå seniorrådgiver med helt grei lønn. Jeg hadde småbarn da jeg begynte og det var veldig bra og fleksibel, fantastisk arbeidsgiver når man har barn. Anonymkode: 8ec4b...fad Hvilken utdannelse kreves for å jobbe som førstekonsulent? Anonymkode: bc41b...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilken utdannelse kreves for å jobbe som førstekonsulent? Anonymkode: bc41b...228 Tippe ganske lav utdanning, bachelor feks. Anonymkode: 1823e...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk i skatteopplysningen (altså de som håndterer telefon/epost fra publikum) tjener ofte i underkant av 500.000, stillingen er førstekonsulent og lønnes tilsvarende. Typisk førstelinjeoppgaver. Mer kompliserte forhold blir logget og går videre til andrelinje med mer spisskompetanse og de lønnes bedre. Jeg begynte med førstelinje, intern fagsupport for litt over 10 år siden og er nå seniorrådgiver med helt grei lønn. Jeg hadde småbarn da jeg begynte og det var veldig bra og fleksibel, fantastisk arbeidsgiver når man har barn. Anonymkode: 8ec4b...fad Kanskje der du har jobbet, dette er ikke tilfellet i min jobb. Lang erfaring ((-spisskompetanse) er ikke garantert lønnsøkning heller. En del av de på telefon hos oss ligger på 450’. En del er innleide konsulenter (uten erfaring innen skatt o.l) som er inne på engasjement. Anonymkode: ebbdd...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå