AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Jeg har kreft men har fått klarsignal fra legen om at jeg kan reise på ferie. Jeg orker minimalt for tiden men heldigvis er mannen min med sammen med barna. Kjenner at jeg er veldig bekymret for å havne midt oppi en eller annen lignende situasjon som har vært i sommer med streik, kansellerte avganger, flyplasskaos, bagasje mm. Vi skal fly rutefly med Norwegian direkte til Gran Canaria og har bestilt pakkereise med Tui. Mannen min mener at det er liten sjanse for at det skal oppstå noe kluss på en sånn type «plankekjøring» reise, men jeg vet ikke.. Er det noen andre som vet? Anonymkode: 81498...87b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Klusset er vel i verste fall forsinket fly eller forsvunnet bagasje. Kan du klare det? Om du ikke gleder deg over turen og har mange bekymringer, så bli hjemme. Vil du kunne klare å slappe av når du er i syden? Turen vil nok gå fint (det er alltid en risikio for noe skjer uansett når man drar). Anonymkode: e263e...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Kan enda en voksen bli med på turen? F eks et av dine søsken eller en av dine foreldre? Er leiebil i orden? Du bør sjekke hvor du skal dra dersom du blir syk der nede, og passe på at dere har helseforsikringer i orden. Det er vel ingen hemmelighet at mange har opplevd kanselleringer, forsinkelser osv denne sommeren. Så man kan jo ikke love noe. Ønsker dere en riktig god tur. Anonymkode: 8fc4e...9d6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Jeg har reist mye i sommer. Veldig mye. Også via Schiphol. Har ikke opplevd noe tull i det hele tatt. Tvert i mot har det aldri vært så effektivt på flyplassene, og bagasjen har aldri kommet så raskt. Mitt tips er, som jeg alltid gjør, å pakke det som ikke lett kan kjøpes på nytt i handbagasjen, For meg er det bikini, to skift med undertøy, en kjole, sminke, et par sandaler. For deg sikkert også medisiner. Det som har vært litt kaos er å få mat på flyplasser. Det er enorme køer. Sikkert fordi alle er så tidlig ute. Så ta med litt snacks, og en drikkeflaske. Gitt at du tåler lite ville jeg vurdert å komme tidlig, og kjøpe dere inn på lounge. Der er det rolig å sitte, og man har tilgang til mat og drikke. Anonymkode: 3098e...fff 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har reist mye i sommer. Veldig mye. Også via Schiphol. Har ikke opplevd noe tull i det hele tatt. Tvert i mot har det aldri vært så effektivt på flyplassene, og bagasjen har aldri kommet så raskt. Mitt tips er, som jeg alltid gjør, å pakke det som ikke lett kan kjøpes på nytt i handbagasjen, For meg er det bikini, to skift med undertøy, en kjole, sminke, et par sandaler. For deg sikkert også medisiner. Det som har vært litt kaos er å få mat på flyplasser. Det er enorme køer. Sikkert fordi alle er så tidlig ute. Så ta med litt snacks, og en drikkeflaske. Gitt at du tåler lite ville jeg vurdert å komme tidlig, og kjøpe dere inn på lounge. Der er det rolig å sitte, og man har tilgang til mat og drikke. Anonymkode: 3098e...fff Enig, jeg har reist mye i sommer. Alt har gått knirkefritt. Anonymkode: ef4be...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå