AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Jeg er så oppgitt på mine foreldre, vi er på tur i en park, og ALT de spiser er junkfood . 2 ganger dagen spiser de middag som hamburger og pizza, jeg får helt angst og aner ikke hva å gjøre. Får problemer med å gå på do i tillegg på grunn av det usunne kostholdet. Jeg prøver å finne meg andre ting å spise men er basically umulig i en park. Har sagt ifra men da ødelegger jeg visstnok turen siden jeg er så "selvopptatt" og de har betalt siden de er mine foreldre??😂😂 " nå har vi betalt 3000 kr for at dere skal ha det fint" blabla Jeg ser ut som en ompalompa etter 2 dager pga magen er bloated. Og vi skal liksom bade i dag og gå i bikini, kommer til å ødelegge HELE dagen.. hva tenker dere? Plis kom med tips, ikke svar om dere ikke har noe fint å si Anonymkode: 00510...da6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Si tusen takk til foreldrene dine, og kjøp med egen mat om du vil spise noe annet enn dem Anonymkode: b6720...208 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Hva med å handle tidlig på dagen før du skal i parken og tilberede noe niste som du kan ha med deg? ☺️ Forstår deg utrolig godt btw! Jeg forsøker å gå ned i vekt og har helt lagt om kostholdet. Kuttet ut uktraprossesert mat og annet usunt og var på en venninne tur… ikke så lett å spise sunt når alle de andre vil på Peppes osv 🙄 følte meg råtten i kroppen etter den helgen. Anonymkode: b38cd...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva med å handle tidlig på dagen før du skal i parken og tilberede noe niste som du kan ha med deg? ☺️ Forstår deg utrolig godt btw! Jeg forsøker å gå ned i vekt og har helt lagt om kostholdet. Kuttet ut uktraprossesert mat og annet usunt og var på en venninne tur… ikke så lett å spise sunt når alle de andre vil på Peppes osv 🙄 følte meg råtten i kroppen etter den helgen. Anonymkode: b38cd...ffa Takk for svar❤ er veldig takknemlig, men er bare vanskelig når en har forskjellig livsstil😅 får prøve på det, takk for tips🥰💞 Anonymkode: 00510...da6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Si tusen takk til foreldrene dine, og kjøp med egen mat om du vil spise noe annet enn dem Anonymkode: b6720...208 Ja, får prøve meg på det💞 Anonymkode: 00510...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå