Gjest gjest nå Skrevet 20. november 2005 #1 Del Skrevet 20. november 2005 sitter med litt eksamens nerver, skal ha eksamen om ikke altfor lenge.prøver å ta litt lett på det, men nervene er der for det.. nå har jeg elst og lest og gjort mitt beste, så går det ikke så går det ikke.. men det er jeg tenker litt på er besvarelsen, jeg er litt redd for å stryke. og hva må til for å stryke? dersom jeg har et spm som jeg absolutt ikke vet svar på, hva gjør jeg? lard et stå ubesvart? vild et med engang føre til stryk? eller er det bare så skrive noe svada? bare greit å vite hvis noen har erfaring på området;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #2 Del Skrevet 20. november 2005 Ubesvarte spørsmål vil ikke automatisk føre til stryk, det kommer alt an på hvordan vektingen mellom de ulike oppgavene er. Å skrive svada er like dumt som å la spm. stå ubesvart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. november 2005 #3 Del Skrevet 20. november 2005 Gjør så godt du kan, juss har veldig lav strykprosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oppa Skrevet 20. november 2005 #4 Del Skrevet 20. november 2005 dette lurer jeg også på.... hva er best skrive masse svada eller la det stå tomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. november 2005 #5 Del Skrevet 20. november 2005 Definitivt ikke la det stå tomt. Hvorfor skrive masse svada, når man kan bruke tiden til å prøve å svare riktig innenfor temaet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 20. november 2005 #6 Del Skrevet 20. november 2005 kan jo i noen tilfeller vøre totalt umulig å få til et forsovidt riktig svar også da.. det har jeg erfart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #7 Del Skrevet 20. november 2005 Spørsmålet er ikke om det skal stå tomt eller om man skal skrive svada. Vegge deler er like mye feil. Du må simpelthen forsøke å ikke bare lese, men også å forstå det du har lest. Hvis du har det, skal det være mulig å resonnere seg fram til noen svar som tilfredstiller kravene til en slik besvarelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #8 Del Skrevet 22. november 2005 Å svare feil er ikke verre enn å la det stå tomt. Men kanskje er det noe i det svadaet som de er på jakt etter. Da teller det positivt. Jeg har aldri opplevd at det har vært negativt at jeg har skrevet svada på eksamen. Tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #9 Del Skrevet 22. november 2005 Tja, jeg vet ikke helt jeg. At det står tomt er jo aldri bra, men jeg husker da jeg gikk på jussen (tok bare 1.avd) - da fikk vi streng beskjed om at vi var kommet altfor kort i studiet til å mene så veldig mye selv. Hvis vi ikke hadde konkrete fakta/paragrafer å henvise til så skulle vi la være å skrive det. Jeg synes, jeg mener og jeg tror er ting sensor ikke ville se i besvarelsen. (og det er jo vanlige ting å komme med når en skriver svada) Litt "svada" skal en nok alltids kunne skrive, men isåfall begrens det. Skriv bare det du har en viss følelse av at kan stemme. Jeg har hvertfall hørt av flere sensorer at det er negativt når en lar være å svare på ting, men når en skriver side opp og side ned med utenom snakk som viser at en har misforstått hele greien er enda værre. Men lykke til på eksamen da. Som en annen sa så er det lav strykprosent på jussen. Bruk lovboken for det den er verdt. Gode understrekninger der er gull verdt på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå