AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Tenker kjøpe. Hvilken er bedt på å få skikkelig chrisp ? Ikke de største… vi er bare to😊 Anonymkode: 8c5dd...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Cosori uten tvil. Selv om dere bare er to er det greit å ha litt str på den. Da kan dere steke brød eller ha flere ting ved siden av hverandre. Anonymkode: 0b961...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Har hatt 5 forskjellige ninja af400 er den beste jeg har hatt, uten tvil. Cosori og philips sin xxl er også bra men begge måtte vike for ninjaen Anonymkode: ddca5...ff1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Hva bruker dere den til av hverdagsmat? Har aldri prøvd. Har jo komfyr og ovn, er Airfryer bedre? Raskere? Er 2 i husholdningen, så ikke mengder med mat som blir laget. Anonymkode: 59089...b99
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Har en helt enkel Philips, kjøpt for noen år siden. Er strålende fornøyd. Har i motsetning til andre her liten (normal?) størrelse. Det fungerer fint for vårt behov. Og det er en fordel at jeg kan sette den inn i et skap når den ikke er i bruk. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva bruker dere den til av hverdagsmat? Har aldri prøvd. Har jo komfyr og ovn, er Airfryer bedre? Raskere? Er 2 i husholdningen, så ikke mengder med mat som blir laget. Anonymkode: 59089...b99 Generelt det samme som du bruker varmluftsfunksjon til. Men; krever mindre bruk av olje, er mye mer effektivt, og resultatet blir bedre. Fiskepinner (fra bunnen), sprø kyllingvinger, og alt av panering. Blir sprøere og bedre enn i stekeovn. Lager potet i ulike varianter, krever mindre olje enn frityrsteking. Sprøstekt grønnkål. Varme opp rester raskt, da den er mye mer effektiv enn stekeovn, og gir sprøtt resultat i motsetning til mikro. Varme opp rundstykker. Anonymkode: 16b24...faa 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Har Kyvol og er meget fornøyd: https://premiumtek.no/produkt/kyvol-premium-smart-airfryer Den trenger bittelitt lengre tid enn det som står. Bruker den til alt mulig og det blir alltid crispy resultat. Putter skuffen og risten i oppvaskmaskinen. Eneste ulempen er litt dugg/dråper på vinduet etter vask. Har stekt indrefilet med ost og spekeskinke, kylling, sopp, biff, potetbåter, pommes frites, søtpotetchips, grønnsaker, vårruller (oppvarmingen er også perfekt crispy dagen derpå), ostesmørbrød og mye annet. Det er mange websider med oppskrifter og egne facebooksider. Bruker airfryeren minst 2-3 ganger per uke. For 2 personer er denne perfekt, men steker du.eks en kg med pommes frites kan enkelte ikke alltid bli like crispy. Den steker bedre enn stekeovnen, men du må riste litt på kurven i blant og som nevnt ha på tiden litt lenger enn oppskriftene for å unngå rått kjøtt eller få ekstra crispy overflate om du ønsker dette Anonymkode: b12e4...c06
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 ...og så kommer spørsmålet; de koster jo en del tusenlapper, så virker ikke de billigere som de skal? Jeg har kommet frem til spørsmålet om jeg skal bevilge meg en, men jeg er bare èn person og trenger ikke en diger en.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...og så kommer spørsmålet; de koster jo en del tusenlapper, så virker ikke de billigere som de skal? Jeg har kommet frem til spørsmålet om jeg skal bevilge meg en, men jeg er bare èn person og trenger ikke en diger en. Du kommer til å bruke den mer og få mye mer glede av den hvis du kjøper en med litt størrelse på, selv om du er bare én. Anonymkode: 6e368...507
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 Da antar jeg at du har en? Kan du fortelle meg litt om hvordan du lager grønnsaker og annet godt i den?
C8H10N4O2 Skrevet 22. september 2022 #11 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 4.12): Hva bruker dere den til av hverdagsmat? Har aldri prøvd. Har jo komfyr og ovn, er Airfryer bedre? Raskere? Er 2 i husholdningen, så ikke mengder med mat som blir laget. Anonymkode: 59089...b99 Jeg bruker den for eksempel til tilberedning av grønnsaker som sopp, maiskolber, asparges (ekstra godt med litt spekeskinke surra rundt), brokkoli. Innbakte pølser - kutter vanlige grillpølser i to, og pakker de inn i ferdig pizzabunn sammen med litt ost. Ostesmørbrød. Kyllingnuggets. Chiabatta som jeg huler litt ut, fyller med et egg og litt ost. Sånn for å nevne noe 😊😋 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 Det lyder veldig godt. Er det meningen at man skal kjøpe noen former som ser ut som store muffinsformer og ha dem nederst, så det ikke drypper ting ned i maskinen, eller er ikke det nødvendig?
C8H10N4O2 Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det lyder veldig godt. Er det meningen at man skal kjøpe noen former som ser ut som store muffinsformer og ha dem nederst, så det ikke drypper ting ned i maskinen, eller er ikke det nødvendig? Jeg bruker ikke noe innlegg i min. Den er enkel å vaske.
C8H10N4O2 Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 Forresten, jeg lager og noe snacks av pasta og gnocchi 😊 Koker først, pastaen litt kortere enn vanlig koketid, gnocchien litt lenger. Tømmer av vannet, tilsetter en liten sprut flytende margarin, salt og masse krydder, for så å spørsteke det i airfryeren 😋 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 Tusen takk for levende bilder i mitt hode nå. Tør jeg spørre hva slags maskin du selv har og om den kan anbefales? 1
C8H10N4O2 Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Tusen takk for levende bilder i mitt hode nå. Tør jeg spørre hva slags maskin du selv har og om den kan anbefales? Tror det er denne. Ikke helt sikker om det er nøyaktig denne modellen siden vi fikk den i gave. Jeg har aldri blitt meg merke i navnet, jeg bare bruker den 🙈 1
C8H10N4O2 Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 Og ja, jeg kan anbefale den. Funker strålende til vårt bruk her i hus i alle fall. Jeg bruker den til stadighet 😊 Kona påstår at den blir urna mi når jeg dør 😂😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 Mange takk for godt tips. Jeg skal se litt på den i butikk. Ingenting er bedre enn et kjøkkenapparat som faktisk blir brukt og produktet i den supergodt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå