Gå til innhold

The Well - et sted med seksuelle undertoner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det provoserer kanskje at jeg velger poste dette under Seksualitet, men det får heller flyttes av Admin.

Jeg har aldri vært på The Well, men har lyst til å prøve det. Ikke for å se eller bli sett, men for min egen frihet. Men jeg har hørt fra andre som har vært der, at til tider kan stemningen være noe seksualisert, spesielt på ettermiddag på helg. Folk er der for å se og bli sett, og noen blir sågar revet med.

Hva er deres erfaring med The Well?

Anonymkode: 61650...707

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du kan gjøre deg opp noen mening på grunnlag av svarene du får her! Jeg har vært dere flere ganger, også med voksen datter, og ser ikke noe sexuelle toner! Tror det har med innstillingen til den som går der! Hvis nakenhet er sexuelt for deg vil du oppleve det slik. Hjernen søker å underbygge den oppfatningen man på forhånd har!

Anonymkode: 81792...c00

• Liker 10
Skrevet

Jeg har hørt fra flere jeg kjenner at de mislikte sterkt å føle seg beglodd av nakne menn. Jeg er veldig glad i å bade men har ikke vært der. Nå minner nakne menn meg mest om endel blottere jeg har sett opp gjennom, og derfor ønsker jeg ikke å utsette meg for det igjen.

• Liker 7
Skrevet

Det er slik at man ikke får bruke eget badetøy? Om man ønsker bruke tøy, så må man kjøpe det der? Hva gjør folk, går de fleste nakne?

AnonymBruker
Skrevet

Opplever ikke at det er seksuelle undertoner, men at det er et avslappa sted. Har vært der mange ulike ukedager over tid. 

Anonymkode: 99952...792

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der en gang og syntes det var hyggelig. De aller fleste gikk jo med badetøy på eller badekåpe og var høflige og respektfulle. De fleste gikk bare rundt i sin egen verden eller var opptatt av dem de var sammen med. Veldig chill sted. 

Det var kun en litt snodig kar der. Men jeg tror det var mennene han var interessert i, ikke kvinnene. Men det kan jo hende det bare var noe jeg innbilte meg... 😛

Anonymkode: b6055...53c

AnonymBruker
Skrevet

Heregud som mye rart folk skriver om The well her på KG😂

Jeg har vært der flere ganger. Det er ingenting  seksuelt med The Well🤣

Bare slapp av. Dra på The Well og kos deg.

Anonymkode: 9fde2...59f

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Humas said:

Jeg har hørt fra flere jeg kjenner at de mislikte sterkt å føle seg beglodd av nakne menn. Jeg er veldig glad i å bade men har ikke vært der. Nå minner nakne menn meg mest om endel blottere jeg har sett opp gjennom, og derfor ønsker jeg ikke å utsette meg for det igjen.

Det er vel mer slik at noen tror at alle glor på de uansett. Som om de er noe å glo på. 

Ingenting sensuelt eller seksuelt med å være på The Well med mindre man også tenner på folk som ikke er spesielt attraktive. Drar du dit i håp om å få se noe fine damer så blir du skuffet!

Anonymkode: 0a734...97e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Drar du dit i håp om å få se noe fine damer så blir du skuffet!

Åjavel? 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Åjavel? 

Ja. 

Følte du deg truffet eller noe? Har vært der et titalls av ganger og aldri sett noen som har vært spesielt attraktiv. Tror det har noe med snittalderen der å gjøre. Vil jeg se attraktive jenter går jeg heller på Sats Fagerborg.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. 

Følte du deg truffet eller noe? Har vært der et titalls av ganger og aldri sett noen som har vært spesielt attraktiv. Tror det har noe med snittalderen der å gjøre. Vil jeg se attraktive jenter går jeg heller på Sats Fagerborg.

Ok, da har jeg blitt lurt. Jeg har hørt historier om unge venninnegjenger som er der på spa og drikker bobler hele dagen, og som blir rett så frisinnet utpå ettermiddagen. 

Er det bare gamliser? Har det blitt et så 40+ sted?

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har veldig lyst til å ta en weekend på et spa hotell. Jeg har tenkt på "The Well" på grunn av at det ser ganske stilig ut der, og så er det ganske praktisk å komme seg dit med fly, istedenfor å måtte kjøre i timesvis.

Eneste problemet er alle kommentarene jeg har lest her inne på KG, dette gjør at det nesten føles litt stigmatiserende å si at man skal på "The Well". Når jeg leser kommentarer (kanskje ikke i denne tråden) så tør jeg nesten ikke si til bekjente at vi tenker på å ta oss en weekend der.

Jeg vil bare ha en fin weekend med samboeren, det ser jo veldig fint og fristende ut på hjemmesiden deres, men blir litt usikker på grunn av det jeg har lest her på KG. Så spørsmålet er, vil vi kunne få en fin spa weekend der?

Anonymkode: 45914...c60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier være der på dagtid i ukedager, ca hver 14.dag. For min del er det spenningen, er stemningen rett så gir jeg gjerne en handjob diskre i steam saunanen. Helt anonymt....liker at man ikke vet hvem man er.

Anonymkode: 3216e...044

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det provoserer kanskje at jeg velger poste dette under Seksualitet, men det får heller flyttes av Admin.

Jeg har aldri vært på The Well, men har lyst til å prøve det. Ikke for å se eller bli sett, men for min egen frihet. Men jeg har hørt fra andre som har vært der, at til tider kan stemningen være noe seksualisert, spesielt på ettermiddag på helg. Folk er der for å se og bli sett, og noen blir sågar revet med.

Hva er deres erfaring med The Well?

Jeg har vert der med ei dame og merket ikke noe sexuelt. vi badet nakne begge to. En del nakne og ander med tøy

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg pleier være der på dagtid i ukedager, ca hver 14.dag. For min del er det spenningen, er stemningen rett så gir jeg gjerne en handjob diskre i steam saunanen. Helt anonymt....liker at man ikke vet hvem man er.

Anonymkode: 3216e...044

I smell bullshit.

Anonymkode: 9fde2...59f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye på The Well, og merker liten forskjell på dag/kveld/helg i grunn, men har absolutt kommet inn i badstuer der det foregår noe seksuelt, og sett endel i bassengene. Da gir jeg beskjed til de som jobber der. 

Elsker stedet, og synes det er kjipt at noen tror det er friarena for hva som helst.. Nå er det jo hotell der, så book heller er rom og stikk innom der en tur hvis man blir så kåt av å se andre nakne mennesker eller å bade med kjæresten sin…

Anonymkode: b5ba8...80f

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikea og Biltema er mer sexy.

Anonymkode: 02efa...675

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så spørsmålet er, vil vi kunne få en fin spa weekend der?

Absolutt! 
Samboer og jeg kom hjem i dag etter å ha vært der i to netter, hatt det supert! 🤩
Tirsdag kom vi rundt kl. 16.00 og med unntak av middag (Brasseriet) var vi vel i spaet fra vi kom til vi la oss. 
I går spiste vi frokost før vi gikk i spaet (åpner 8 for hotelgjester) før vi tok en liten pause før lunsj (Brasseriet). Jeg hadde behandling mens samboer lå på rommet. Gikk ned igjen da jeg var tilbake og badet frem til rett før middag (Mori), også var vi nede igjen etter middag 😅
Samme i dag, frokost før bading også en dusj på rommet før vi sjekket ut. 
Veldig god mat både ved frokost, lunsj og middag. 
Deilig behandling. 
Ingen av oss liker å gå nakne, ennå, så vi brukte badetøy hele tiden - nå trives vi bedre i vann enn i sauna/steambaths, så helt greit for oss. 
Selvfølgelig noen par som er veldig på hverandre, men observerte kun klining. 
La kanskje merke til et par menn som kikka litt ekstra rundt, uten at de gjorde noe nevneverdig ut av det. 
Vært der mange ganger, andre gang som hoteltur, og vi kommer definitivt tilbake 😊

Anonymkode: 4b31e...bb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Absolutt! 
Samboer og jeg kom hjem i dag etter å ha vært der i to netter, hatt det supert! 🤩
Tirsdag kom vi rundt kl. 16.00 og med unntak av middag (Brasseriet) var vi vel i spaet fra vi kom til vi la oss. 
I går spiste vi frokost før vi gikk i spaet (åpner 8 for hotelgjester) før vi tok en liten pause før lunsj (Brasseriet). Jeg hadde behandling mens samboer lå på rommet. Gikk ned igjen da jeg var tilbake og badet frem til rett før middag (Mori), også var vi nede igjen etter middag 😅
Samme i dag, frokost før bading også en dusj på rommet før vi sjekket ut. 
Veldig god mat både ved frokost, lunsj og middag. 
Deilig behandling. 
Ingen av oss liker å gå nakne, ennå, så vi brukte badetøy hele tiden - nå trives vi bedre i vann enn i sauna/steambaths, så helt greit for oss. 
Selvfølgelig noen par som er veldig på hverandre, men observerte kun klining. 
La kanskje merke til et par menn som kikka litt ekstra rundt, uten at de gjorde noe nevneverdig ut av det. 
Vært der mange ganger, andre gang som hoteltur, og vi kommer definitivt tilbake 😊

Anonymkode: 4b31e...bb4

Takker for et seriøst og balansert svar, dette gjorde meg litt tryggere på at det er mulig å ha en hyggelig weekend på stedet. At noen par kliner og at noen mannfolk kikker litt ekstra kan vel skje alle plasser egentlig hvor man normalt bruker mindre klær, som badebasseng generellt og på stranda.

Var litt skeptisk, for enkelte gir jo inntrykk at det sitter folk og onanerer i hver en krok på dette stedet. Når jeg ser på stedet så må de jo ha lagt en del penger i det, og da tror jeg aldri eierne ville tillatt slik oppførsel.

Kanskje stedet skulle arrangert enkelte weekender kun for par, slik at single som egentlig ikke var der for spa`et sin del ble utelukket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja. 

SATS Bislett er enda bedre.

Jeg må ofte avbryte treningsøkten for å runke på toalettet når jeg er der.

Anonymkode: 3f2d0...180

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...