AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #61 Skrevet 5. november 2022 Under-cover skrev (På 28.10.2022 den 15.09): Min mann slikker meg alltid ren etter at noen andre har andre har tømt seg i meg, dette tenner vi begge på. Det samme om noen spruter på puppene mine. Hvis jeg tar en cumshot passer jeg på å ikke svelge alt, veldig deilig å kline med han etterpå. han vil aldri smake på sin egen sperm, selv om jeg prøver å få han til å gjøre det. har jeg vært på byen alene insisterer han på å få smake på fitta mi, for å sjekke om det har vært noen der.. Samme her. Vi har et avtalt spill på den måten at når jeg kommer hjem etter å ha vært på besøk hos min elsker så har jeg alltid med "presang" til mannen, han får æren og gleden av å kjenne, trekke trusa av/til siden og forsyne seg og slikke meg ren. Når rengjøringen er gjort forteller jeg han om treffet mens jeg runker han/jeg ber han runke seg selv til han spruter, som regel på puppene mine. Har jeg vært på byen alene skal han alltid kjenne/smake på fitta for å sjekke om noen har vært innom. Hvis ja, gjentar vi det som står over. Hvis nei får han slippe til og fylle meg. Det pirrende hovedpoenget med dette spillet er at har andre tatt meg og fylt meg får han kun rengjøre og ikke slippe til, kun runke/bli runket mens jeg bedriver "story telling". Vi digger dette begge to. Anonymkode: 79b73...87b 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #62 Skrevet 5. november 2022 Hvis hun skal pule med en annen, vil jeg gjerne slikke henne ren. Anonymkode: bf45d...365 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #63 Skrevet 5. november 2022 Clean up duty er bare helt rått, ekstremt pirrende og sexy. Do your job hubby 😈 Anonymkode: 49ab7...3e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #64 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Clean up duty er bare helt rått, ekstremt pirrende og sexy. Do your job hubby 😈 Anonymkode: 49ab7...3e8 Ligger i senga med kuklåsen på mens hun er ute på byen ikveld, og håper hun kommer hjem i de sene nattetimer og trenger rengjøring! 💦😇 Anonymkode: a6ec5...728 2 1
Tennplugg Skrevet 5. november 2022 #65 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ligger i senga med kuklåsen på mens hun er ute på byen ikveld, og håper hun kommer hjem i de sene nattetimer og trenger rengjøring! 💦😇 Anonymkode: a6ec5...728 Det kaller jeg en spennende setting. Har hun nøkkelen også? 😈
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #66 Skrevet 5. november 2022 Tennplugg skrev (7 minutter siden): Det kaller jeg en spennende setting. Har hun nøkkelen også? 😈 Ja, veldig. Hun har faktisk ikke nøkkelen, da den er ny idag, og det er første gang vi prøver, men har sendt flere snapper av at den er på, med god respons! Hun ble umiddelbart kåt, så da får vi håpe hun får utløp for kåtheten på byen, så jeg kan få utløp for min kåthet når hun kommer hjem…. 🙊 Anonymkode: a6ec5...728 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #67 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, veldig. Hun har faktisk ikke nøkkelen, da den er ny idag, og det er første gang vi prøver, men har sendt flere snapper av at den er på, med god respons! Hun ble umiddelbart kåt, så da får vi håpe hun får utløp for kåtheten på byen, så jeg kan få utløp for min kåthet når hun kommer hjem…. 🙊 Anonymkode: a6ec5...728 Holder ikke. Hun skulle selvsagt hatt nøkkelen med seg, og gjerne rundt halsen så hun kunne vist den fram til potensielle elskere på byen. Og du skal la henne ha det gøy og ikke forvente noe annet enn at du må rengjøre henne når hun kommer hjem mens du selv forblir innelåst inntil hun finner det for godt å frigjøre deg. Anonymkode: 2d439...bc6
Snok1 Skrevet 5. november 2022 #68 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 23.48): Saksbehandler i kommunen? Anonymkode: 15948...920 Fylkeskommunalt kulturforetak.☺️
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #69 Skrevet 10. juni 2023 Tennplugg skrev (På 5.11.2022 den 23.06): Det kaller jeg en spennende setting. Har hun nøkkelen også? 😈 Nå er hun på vift igjen! Denne gangen utenbys, hvor hun skal på et arrangement ikveld. Hun er fast bestemt på at ikveld skal hun ha pikk, og forventer at jeg slikker henne ren når hun er tilbake igjen imorgen! Bare å glede seg! 😋😋 Anonymkode: a6ec5...728 1 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. juni 2023 #70 Skrevet 10. juni 2023 jens2323 skrev (På 28.7.2022 den 10.15): sikkert blitt tatt opp tidligere, men jeg spør likevel. Den siste tiden har jeg fått utrolig lyst til å slikke kona ren etter å ha kommet i henne... Kvinneguiden er neppe beste rådgiver, men hvordan presentere dette for henne? Bare stupe i det? Hadde det vært meg, hadde jeg digget st du slikket meg ren etterpå. Så kunne vi delt det i et kyss etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå