Gå til innhold

Slikke kona ren

Fremhevede innlegg

Skrevet
Detronisert skrev (På 14.8.2022 den 16.24):

.....Neste gang jeg møtte dem, kommanderte jeg mannen hennes ned mellom beina på kona og ba han gjøre en skikkelig rengjøringsjobb, slik det sømmer seg en som skal gjøre det han får beskjed om. Han ble litt paff, litt satt ut men noe motvillig utførte han ordre. Det mest opphissende med akkurat det øyeblikket var å oppleve den dyriske kåtheten hos hans kone. Hun bekreftet bare min kommando og fulgte opp med oppfordring og oppmuntring til sin mann om å sette i gang å gjøre en god jobb, få henne helt ren....

Enda råere om det er hun som med en lett aggressiv og nedlatende tone beordrer sin mann ned for å "rydde opp" etter elskeren, samtidig som hun suger/kliner med elskeren og formidler at han gir henne den beste sexen, mens mannen har munnen full "der nede"......😈

Anonymkode: 49ab7...3e8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Enda råere om det er hun som med en lett aggressiv og nedlatende tone beordrer sin mann ned for å "rydde opp" etter elskeren, samtidig som hun suger/kliner med elskeren og formidler at han gir henne den beste sexen, mens mannen har munnen full "der nede"......😈

Anonymkode: 49ab7...3e8

God "oppskrift" på cuckolding 🥰 Jeg hadde gjerne vært den som gjorde rent om det var min kjæreste.  Kan ikke forklare tenningen på dette for det er jo nesten naturstridig.

Anonymkode: 108e9...ebc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 5.01):

Hva med å komme på puppene til dama og så slikke opp noe eller alt av det? Det har jeg lyst til å prøve. Hva tenker damene her om det?

Anonymkode: ed4c2...ea3

Jeg hadde likt det 😇

Anonymkode: c00e2...549

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 11.11):

🤩🤩 Min mann nekter å gjøre dette så jeg hadde blitt rimelig opphisset om han plutselig gjorde det 😋 Go for it !

Anonymkode: 71241...d13

Damer er så utrolig mye hottere som Leviterende Guru!

Anonymkode: 15948...920

Skrevet

Jeg har bare god erfaring med dette, nå er jeg glad i sæd, liker smak og konsistens veldig godt så for meg er det en naturlig greie og slikke kvinnekjønn med sæd, alle jeg har gjort dette på tenner helt vilt på det.Når det er sagt så er det kanskje lurt å smake på sin egen sæd for å sjekke at du liker det, for min del var det en lang prosess, spydde å brakk meg i starten, gikk alt for hardt på, så begynte jeg med mindre mengder, slikket i meg all sæd, men i små doser, jobbet med meg selv for dette ville jeg få til.Etterhvert begynte jeg å like smaken og lukta bedre og bedre, nå nyter jeg hver eneste dråpe, smaker himmelsk kåtskap.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
On 7/28/2022 at 10:15 AM, jens2323 said:

sikkert blitt tatt opp tidligere, men jeg spør likevel. Den siste tiden har jeg fått utrolig lyst til å slikke kona ren etter å ha kommet i henne...  Kvinneguiden er neppe beste rådgiver, men hvordan presentere dette for henne? Bare stupe i det?

Stup i det! 
hadde digget det og blitt veldig tent. 

Anonymkode: ff35d...70c

Skrevet

Tror jeg ville synes det var rart og lurt på om han var homofil.

Anonymkode: 17202...637

Skrevet

Jeg ble kvalm av å lese tråden, og hadde brekt meg om en fyr hadde sleika sæd. 

Og jeg er IKKE prippen i senga. Så dette hadde jeg spurt om på forhånd!

Anonymkode: a7566...98a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 12.48):

Her ble jeg inspirert!

Jeg lurer faktisk på å gjøre det samme, for å få kona til å like sæd. Jeg gjorde jo den tabben å sprute munnen hennes full første gang hun sugde meg. Etter det har det ikke vært så aktuelt. Men om jeg gjør som TS, går ned på henne etter at jeg har kommet, tar litt godt med sæd på tunga og strekker meg opp og kliner, kanskje hun tenner på det? Eller så går det riktig galt, en gang til....

Anonymkode: 1a2ef...0e1

Nei! Ikke lur i kona di sæd om hun ikke ønsker sæd selv! 

Ts: stup i det og spør😊 Mange kvinner (meg inkludert) er nok litt redd for hvordan det lukter og smaker der nede etter sex, og gjelder dette kona di også så trygg henne på at det går bra.

Anonymkode: 24643...fb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ble kvalm av å lese tråden, og hadde brekt meg om en fyr hadde sleika sæd. 

Og jeg er IKKE prippen i senga. Så dette hadde jeg spurt om på forhånd!

Du er ganske prippen i senga om du reagerer så sterk på noe så uskyldig som dette😊

• Liker 4
Skrevet

Æsj. Ingen mann med respekt for seg selv gjør det. 🤮

Anonymkode: 3bad5...af3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Æsj. Ingen mann med respekt for seg selv gjør det. 🤮

Anonymkode: 3bad5...af3

Joda, bare ekte menn gjør dette. Av respekt for damen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mannen min slikker meg lett etter å ha spruta meg full. Har heller ingen problemer med å kline med ham etter han har slikket meg. 

Anonymkode: 9e789...66a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ganske prippen i senga om du reagerer så sterk på noe så uskyldig som dette😊

Nei?

Jeg hadde nok likt det, men det kommer jo an på settingen. 

Anonymkode: 0ce69...88a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg tenner på MENN. Som er ordentlig mann i senga. Ikke en dott med homofile ønsker.

Sæd er også noe som kommer idet man er ferdig. Det er ikke vanlig at menn vil slikke sæd. Derfor, må dette avtales på forhånd, slik at folk kan trekke seg fra sexen. Samtykke, rett og slett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg tenner på MENN. Som er ordentlig mann i senga. Ikke en dott med homofile ønsker.

Sæd er også noe som kommer idet man er ferdig. Det er ikke vanlig at menn vil slikke sæd. Derfor, må dette avtales på forhånd, slik at folk kan trekke seg fra sexen. Samtykke, rett og slett.

Saksbehandler i kommunen?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det står i bibelen at man ikke skal sende sæden i jord, så det er ikke feil å slurpe den i seg.. Ikke værre dette enn at ei suger meg tom og kysser meg etterpå.

For første gang i KG`s livshistorie er det positivt å være grisfitte og griskuk.. de har en tendens til å grise og kose seg litt ekstra under sex😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Holder det med muntlig samtykke eller skal du ha det skriftlig? 

Påstanden din om at homofile menn ikke er ordentlige menn er forøvrig ganske på kanten altså. Generelt vil jeg også anbefale deg å konferere med alle menn der ute før du uttaler deg på vegne av dem. Personlig er jeg ikke en slikker selv, men det gjør meg langt fra så skråsikker på at jeg tilhører majoriteten av ja eller nei for akkurat den problemstillingen.

Skrevet

Min mann slikker meg alltid ren etter at noen andre har andre har tømt seg i meg, dette tenner vi begge på. Det samme om noen spruter på puppene mine. 
Hvis jeg tar en cumshot passer jeg på å ikke svelge alt, veldig deilig å kline med han etterpå. 
han vil aldri smake på sin egen sperm, selv om jeg prøver å få han til å gjøre det. 

har jeg vært på byen alene insisterer han på å få smake på fitta mi, for å sjekke om det har vært noen der.. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Har gjort det et par ganger og vi begge elsker det.

Men jeg må være skikkelig kåt og stoppe litt for seint..så det kommer litt, men at jeg ikke får orgasme. Hvis jeg får skikkelig orgasme inni henne forsvinner lysta til å sleike henne rein desverre..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...