AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #21 Skrevet 28. juli 2022 Er deilig å slikke henne etter jeg har kommet inni dama. Har ikke noe imot å slikke henne når vi har hatt med en god venn heller😉 Tror damer liker menn som tør å slikke grådig etter en eller to utløsninger, er iallefall min erfaring😁 Anonymkode: 04569...18d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #22 Skrevet 28. juli 2022 Finnes det seriøst folk som vil dette?? Gjelder begge kjønn… Dette hadde min mann aldri fått gjort 😅 Anonymkode: d60de...200 1
Blåjojo Skrevet 28. juli 2022 #23 Skrevet 28. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere damer som oppfordrer har til å gjøre det, og som ønsker mannen deres kunne gjøre det, liker dere sæd selv? Tar dere sæd i munnen ved oralsex? Anonymkode: 1a2ef...0e1 Selvfølgelig! Deler gjerne med han etterpå i tillegg. Endret 28. juli 2022 av Blåjojo 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #24 Skrevet 29. juli 2022 Håper du velger å gjøre det, og deler her etterpå om hvordan hun tok det🤩 Håper typen min vil gjøre det med meg🥰 Føler ikke helt at det er innafor å spørre ham om det….? Anonymkode: ff36a...887 1
Elaine Marley Skrevet 30. juli 2022 #25 Skrevet 30. juli 2022 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
jens2323 Skrevet 5. august 2022 Forfatter #26 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 20.58): Håper du velger å gjøre det, og deler her etterpå om hvordan hun tok det🤩 Håper typen min vil gjøre det med meg🥰 Føler ikke helt at det er innafor å spørre ham om det….? Anonymkode: ff36a...887 Jeg hoppet i det og ja, det ble tatt veldig godt i mot. Slikket henne til ny orgasme og "nye høyder". Er delt på det med å smake egen sæd. Har nå gjort det, men mottagelsen jeg fikk....DEN var herlig. Vi snakket om det etterpå og hun innrømmet å ha "blitt tatt på senga", men likte initiativet. Hun ba meg faktisk om å gjøre det sist vi knulla og..så om ikke et regelmessig innslag så har vi i alle fall krydret samlivet litt nå. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #27 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 13.49): Dere damer som oppfordrer har til å gjøre det, og som ønsker mannen deres kunne gjøre det, liker dere sæd selv? Tar dere sæd i munnen ved oralsex? Anonymkode: 1a2ef...0e1 Ja. Vi har hatt trekant flere ganger, og da slikker jeg alltid kvinnene rene i de tilfellene vi kunne droppe kondom på grunn av at alle har testet seg. Jeg har aldri spurt kvinnene om lov, ingen har reagert negativt. Jeg hadde nok fort fanget det opp og trukket meg tilbake om det ikke ble likt, men det har ikke skjedd. Så lenge en handling ikke krever noe av den andre spør vi generelt ikke om lov egentlig, generelt. Min mann spør bare når det er ting som krever at jeg gjør noe, og motsatt. Det vi selv ønsker å gjøre/utsette oss for bare gjør vi. Altså vi hadde spurt angående om noen ville få sæd i munnen, om ikke kommunisert, men å gjøre det selv ,da tenker vi ikke på å spørre om slikt. Anonymkode: 9346d...19f
Tennplugg Skrevet 8. august 2022 #28 Skrevet 8. august 2022 (endret) jens2323 skrev (På 6.8.2022 den 1.14): Jeg hoppet i det og ja, det ble tatt veldig godt i mot. Slikket henne til ny orgasme og "nye høyder". Er delt på det med å smake egen sæd. Har nå gjort det, men mottagelsen jeg fikk....DEN var herlig. Vi snakket om det etterpå og hun innrømmet å ha "blitt tatt på senga", men likte initiativet. Hun ba meg faktisk om å gjøre det sist vi knulla og..så om ikke et regelmessig innslag så har vi i alle fall krydret samlivet litt nå. Fantastisk👋 Heier på deg og initiativet. Min mann gjorde det samme for noen år siden og det var (er) helt rått. AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 21.04): Er deilig å slikke henne etter jeg har kommet inni dama. Har ikke noe imot å slikke henne når vi har hatt med en god venn heller😉 Tror damer liker menn som tør å slikke grådig etter en eller to utløsninger, er iallefall min erfaring😁 Anonymkode: 04569...18d Kunne skrevet mye om dette men nøyer meg med å si at kombinasjonen den mentale "bli knullet av en annen som fyller meg opp der partner er med på 'se men ikke røre' før sistnevnte 'beordres' til rengjøring før han slipper til" og den fysiske følelsen av "en kåt kjæreste som slikker meg intenst når jeg er øm/hoven/godt fylt og knapt kan vente med å knulle meg som nummer to" gir meg orgasmer som virkelig gnistrer. Endret 8. august 2022 av Tennplugg 3 3 1
Snok1 Skrevet 8. august 2022 #29 Skrevet 8. august 2022 jens2323 skrev (På 28.7.2022 den 10.15): Bare stupe i det? Ja. Bokstavelig talt. Avslutt med dype tungekyss. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #30 Skrevet 8. august 2022 Er veldig fordomsfri og har gjort mye rart, men å akkurat slikke egen sæd er like lite aktuelt som å spise egne buser. 100% ekkelt og avtennende. Men ser jeg muligens er i mindretall her. Å slikke andres sæd er direkte homofilt så det er ikke en gang et alternativ. Anonymkode: 8f1de...194 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #31 Skrevet 10. august 2022 On 7/28/2022 at 10:16 PM, Blåjojo said: Selvfølgelig! Deler gjerne med han etterpå i tillegg. Min drøm. Komme i munnen til dama og så kline etterpå. Har prøvd å få med dama på det et par ganger, men hun misforstår og spytter alt tilbake og trekker seg tilbake så jeg sitter der med kjeften full av mitt eget. Tror ikke hun liker det, hun tar det ikke i munn ellers heller. Anonymkode: ed4c2...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #32 Skrevet 10. august 2022 Hva med å komme på puppene til dama og så slikke opp noe eller alt av det? Det har jeg lyst til å prøve. Hva tenker damene her om det? Anonymkode: ed4c2...ea3 3
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #33 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva med å komme på puppene til dama og så slikke opp noe eller alt av det? Det har jeg lyst til å prøve. Hva tenker damene her om det? Anonymkode: ed4c2...ea3 Hadde vært helt ok for meg😊
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #34 Skrevet 10. august 2022 12 hours ago, Blåjojo said: Hadde vært helt ok for meg😊 Bare helt ok som at "han skal få gjøre det han vil" eller hadde du likt det? Anonymkode: ed4c2...ea3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #35 Skrevet 10. august 2022 Æsj. Det hadde jeg ikke likt. Hadde vi vært tre og du tente på å slikke opp en annen manns sæd hadde jeg blitt alvorlig bekymret Anonymkode: 308ef...93c 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #36 Skrevet 10. august 2022 En mann som går ned etter å gjort seg ferdig høres ut som drømmegubben😅 tror ikke det finnes dame som ikke ville likt det Anonymkode: c00e2...549 3 2
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #37 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bare helt ok som at "han skal få gjøre det han vil" eller hadde du likt det? Anonymkode: ed4c2...ea3 Jeg liker det😊 1 1
Detronisert Skrevet 14. august 2022 #38 Skrevet 14. august 2022 Jeg møtte et par for noen år siden der det, etter noen treff der også mannen var med (det var han som regel ikke), plutselig skjedde, at mannen hennes slikket henne litt (etter at jeg hadde kommet i henne) før han overtok. Det var begynnelsen på en meget pirrende setting. Neste gang jeg møtte dem, kommanderte jeg mannen hennes ned mellom beina på kona og ba han gjøre en skikkelig rengjøringsjobb, slik det sømmer seg en som skal gjøre det han får beskjed om. Han ble litt paff, litt satt ut men noe motvillig utførte han ordre. Det mest opphissende med akkurat det øyeblikket var å oppleve den dyriske kåtheten hos hans kone. Hun bekreftet bare min kommando og fulgte opp med oppfordring og oppmuntring til sin mann om å sette i gang å gjøre en god jobb, få henne helt ren. Og de orgasmene hun fikk når han utførte jobben var helt ville, hun ristet og hylte. Helt rått! Tror det ligger mye latent råskap og kåtskap i mange kvinner, bare de tør slippe villdyret løs. Aner meg at det er en forutsetning at parforholdet er godt, trygt og fullt av tillit, ellers kunne en slik atferd fort ha endt i usikkerhet, sjalusi eller dårlig stemning. Skulle gjerne opplevde det igjen. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #39 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 0.41): Æsj. Det hadde jeg ikke likt. Hadde vi vært tre og du tente på å slikke opp en annen manns sæd hadde jeg blitt alvorlig bekymret Anonymkode: 308ef...93c Bekymret for hva da? Anonymkode: 4be99...8dc 1
HoppeMus Skrevet 14. august 2022 #40 Skrevet 14. august 2022 jens2323 skrev (På 28.7.2022 den 10.15): sikkert blitt tatt opp tidligere, men jeg spør likevel. Den siste tiden har jeg fått utrolig lyst til å slikke kona ren etter å ha kommet i henne... Kvinneguiden er neppe beste rådgiver, men hvordan presentere dette for henne? Bare stupe i det? Min mann pleier å gi meg en real omgang med tungen sin etter å ha kommet inni meg. For min del ble jeg tatt litt på sengen første gangen, men det var kun da. Etter den opplevelsen så kunne jeg ikke unngå å ikke like det. Føltes helt nydelig ut. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå