Gå til innhold

Slikke kona ren

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert blitt tatt opp tidligere, men jeg spør likevel. Den siste tiden har jeg fått utrolig lyst til å slikke kona ren etter å ha kommet i henne...  Kvinneguiden er neppe beste rådgiver, men hvordan presentere dette for henne? Bare stupe i det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, jens2323 said:

sikkert blitt tatt opp tidligere, men jeg spør likevel. Den siste tiden har jeg fått utrolig lyst til å slikke kona ren etter å ha kommet i henne...  Kvinneguiden er neppe beste rådgiver, men hvordan presentere dette for henne? Bare stupe i det?

Stup i det og se hva som skjer

Anonymkode: 1a2ef...0e1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Stup i det å se hva som skjer, om du kom før henne så kan du jo late som om du bare ville hjelpe henne på veg 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Stillalive said:

Stup i det å se hva som skjer, om du kom før henne så kan du jo late som om du bare ville hjelpe henne på veg 😅

Perfekt unnskyldning!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

🤩🤩 Min mann nekter å gjøre dette så jeg hadde blitt rimelig opphisset om han plutselig gjorde det 😋 Go for it !

Anonymkode: 71241...d13

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest Drigo
Skrevet

Jeg slikker henne ikke ren, men takker som regel med et deilig kyss det nede etter endt elskov. Deilig å ligge på sengekanten å be henne komme innom for et kyss før hun går inn på badet for en dusj. 

AnonymBruker
Skrevet

...og sparer litt på tunga og kliner med henne rett etterpå?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr det egentlig at du vil slikke opp din egen sæd? Eller har jeg gått glipp av noe? 

Anonymkode: 26440...a8e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her ble jeg inspirert!

Jeg lurer faktisk på å gjøre det samme, for å få kona til å like sæd. Jeg gjorde jo den tabben å sprute munnen hennes full første gang hun sugde meg. Etter det har det ikke vært så aktuelt. Men om jeg gjør som TS, går ned på henne etter at jeg har kommet, tar litt godt med sæd på tunga og strekker meg opp og kliner, kanskje hun tenner på det? Eller så går det riktig galt, en gang til....

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Så du er gift med noen du ikke kan snakke med? 🤔

Snakk sammen! Det burde ikke være vanskelig 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her ble jeg inspirert!

Jeg lurer faktisk på å gjøre det samme, for å få kona til å like sæd. Jeg gjorde jo den tabben å sprute munnen hennes full første gang hun sugde meg. Etter det har det ikke vært så aktuelt. Men om jeg gjør som TS, går ned på henne etter at jeg har kommet, tar litt godt med sæd på tunga og strekker meg opp og kliner, kanskje hun tenner på det? Eller så går det riktig galt, en gang til....

Hvorfor skal du påtvinge kona noe hun ikke vil?? 

Anonymkode: 337d2...4ca

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt på forhånd da noen kan synes dette er veldig turnoff.

Jeg personlig hadde nok likt det, men :) 

Anonymkode: 0ce69...88a

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Betyr det egentlig at du vil slikke opp din egen sæd? Eller har jeg gått glipp av noe? 

Anonymkode: 26440...a8e

Ja, det er helt riktig. Jeg har lyst til å slikke opp sæden mens den renner ut av henne. Du fikk det med deg, gikk ikke glipp av noe😉

• Liker 1
Skrevet

Gjør det!

Mest sannsynlig vil hun like det👍

Jeg smisker med mannen min innimellom for å få han til å gjøre det samme,men han vil ikke. Han tøyser det bort og kaller meg 'skitten jente' 😁

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Go for it! 

Skulle ønske kjæresten min ville gjøre det, høres sykt sexy ut 😄 trenger ikke slikke «rent» men å få enda en orgasme når man egentlig tror akten er over 👌 

Anonymkode: e4fb0...857

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere damer som oppfordrer har til å gjøre det, og som ønsker mannen deres kunne gjøre det, liker dere sæd selv? Tar dere sæd i munnen ved oralsex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er min kjære klar for en orgasme til litt sånn etter at jeg kom i henne, og da gjør det meg ikke noe å slikke henne. Kan jo nesten ikke få nok av å gjøre det for henne, så er aldri vond å be. Eller hun rekker sjelden å spørre før jeg er der med tunga.

Liker kanskje bedre at bare hennes smak er der, men det gjør meg virkelig heller ikke noe. Oralsex er best når det ikke er så mye hemninger! 

Anonymkode: 3d7bb...7b5

• Nyttig 1
Skrevet

Har jo møtt noen som elsker å bruke munnen etter at jeg har kommet når vi har vært 3, men ikke helt min greie med å sleike i meg hverken min egen eller andres.

Men om du liker det så kjør på 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere damer som oppfordrer har til å gjøre det, og som ønsker mannen deres kunne gjøre det, liker dere sæd selv? Tar dere sæd i munnen ved oralsex?

Ja jeg suger å svelger 😅

Anonymkode: 71241...d13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klart det 😄

Anonymkode: e4fb0...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...