Gå til innhold

gruppesex, par sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange her har hatt gruppesex/ parsex? Tenker på noen som har delt partner med andre? Hvordan har det gått? Jeg tenker sex er mye mer enn bare samleie på 10 min som fleste gjør. Hvorfor ikke prøve noe mer enn det, f.eks ha flere menn, damer i bildet. Ha alle hull opptatt, slik, lukt, rim. Mye som kan prøves. Dere som har gjort det vennligst fortell hvordan og hva dere gjorde under sex?

Anonymkode: 7d39e...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt sex i samme seng som endte opp med partnerbytte etterhvert.

Men det var for lenge siden og overhodet ikke planlagt.

Pussig nok så var det min daværende kjæreste som foreslo byttet den gangen, men hun var også ganske vill av seg 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvor mange her har hatt gruppesex/ parsex? Tenker på noen som har delt partner med andre? Hvordan har det gått? Jeg tenker sex er mye mer enn bare samleie på 10 min som fleste gjør. Hvorfor ikke prøve noe mer enn det, f.eks ha flere menn, damer i bildet. Ha alle hull opptatt, slik, lukt, rim. Mye som kan prøves. Dere som har gjort det vennligst fortell hvordan og hva dere gjorde under sex?

Anonymkode: 7d39e...495

Sex for meg varer mer en 10 min. blir først mye kos slikke fingre kysse etc får samleie og mye kos etter.  frister met ei dame og to menn for å gi dama nytelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...