Gå til innhold

Jævlig demotivert i forholdet - trenger å strammes opp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi vært rundt på ferie i snart en måned. Mye av tiden har sex vært vanskelig pga deling av rom etc, så jeg har latt den ligge tre uker og tenkt vi får ta det igjen på slutten.

Endelig er vi alene på hytta, men fortsatt kun avvisninger av div grunner som er vanskelig å forstå. I alle fall når man har gledet seg lenge. Hun er blid som en lerke og det har ikke vært noen konflikter.

Jeg blir muggen og innesluttet mens hun er hyggelig. Jeg skjønner at det ikke hjelper å sutre. Kommer ikke på noe å si som ikke bare gjør det verre.

Jeg trenger en drillsersjant (evt noen strenge KG damer) som kan stramme meg opp så jeg ikke saboterer mer for meg selv.

Så derfor: Gi meg inn! Let me have it!

Anonymkode: 5657f...ffa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prate med henne? Si at du hadde sett frem til sex etter så lenge hvor det har vært vanskelig å få til og at du lurer på hva det er som gjør at hun ikke har lyst.  Ikke være anklagende eller sutrende, men ærlig og spørrende.

Anonymkode: 74040...fd2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva med å prate med henne? Si at du hadde sett frem til sex etter så lenge hvor det har vært vanskelig å få til og at du lurer på hva det er som gjør at hun ikke har lyst.  Ikke være anklagende eller sutrende, men ærlig og spørrende.

Takk. Uansett hvor smart det høres ut i hodet er jeg redd det vil omfannes til syting på vei ut. Jeg kan se om jeg finner en god anledning og vinkling på det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er sexlivet vanligvis da? Er det helt supert og dere har nærhet i hverdagen er det vel ikke så farlig om ferie blir litt tørke - men hvis det er labert og du håpet ferien ble redningen så skjønner jeg jo frustrasjonen din…

Anonymkode: 6b317...d09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er sexlivet vanligvis da? Er det helt supert og dere har nærhet i hverdagen er det vel ikke så farlig om ferie blir litt tørke - men hvis det er labert og du håpet ferien ble redningen så skjønner jeg jo frustrasjonen din…

2-3x per måned. Jeg er egentlig fornøyd med det.

Inntrykket mitt er at hun blir tent og liker det når vi først er i gang, men at det er lett for henne å leve uten. Hun vet jo også at hun kan ha sex når som helst. Da er det kanskje enkelt å utsette det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis due r fornøyd med 2-3 ganger i måneden - kan du godta at denne måneden blir det ikke noe?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis due r fornøyd med 2-3 ganger i måneden - kan du godta at denne måneden blir det ikke noe?

Jeg må jo bare godta det.

Nå er det snart tilbake til jobb og travle helger. Jeg er demotivert. Gleden over å gjøre ting sammen forsvant siden vi åpenbart er på hver vår planet.

Når jeg føler god stemning, god kjemi og kjærlighet i luften så føler hun ikke det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

2-3x per måned. Jeg er egentlig fornøyd med det.

Inntrykket mitt er at hun blir tent og liker det når vi først er i gang, men at det er lett for henne å leve uten. Hun vet jo også at hun kan ha sex når som helst. Da er det kanskje enkelt å utsette det.

Hva med å spørre hva du kan gjøre i hverdagen så hun får mer lyst. Er du en slabbedask som ikke gidder å løfte en finger så hun må gjøre alt husarbeidet!? Da er det ikke rart hun ikke orker sex eller har lyst på deg. Å være noen sin mamma er ikke sexy! ;)

Anonymkode: a87df...ac1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å spørre hva du kan gjøre i hverdagen så hun får mer lyst. Er du en slabbedask som ikke gidder å løfte en finger så hun må gjøre alt husarbeidet!? Da er det ikke rart hun ikke orker sex eller har lyst på deg. Å være noen sin mamma er ikke sexy! ;)

Anonymkode: a87df...ac1

Nei.

Jeg kommer ikke til å spørre om jeg skal gjøre enda mer. 

Jeg lager mat. Jeg vasker opp. Jeg støvsuger. Jeg jobber med uteprosjekt som hun har foreslått. Jeg gjør alt mulig.

Saken er at det er god stemning. Ikke noe tegn til at hun er irritert generelt.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje la det gå for denne gangen , men viss det etter 3 uker forsetter så hadde jeg snakket med partneren min om det  . Jeg var mye mer seksuell en partner til tider og andre ganger var han det .De gangene jeg var lite motivert handlet det alltid om hvordan jeg hadde det inni meg å ikke om han .  Jeg pleide og stelle opp til date hjemme pynte meg litt ekstra lage god mat og legge an på han, noe litt utenom det vanlige selv i travel hverdag .

Anonymkode: 64f07...519

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.

Jeg kommer ikke til å spørre om jeg skal gjøre enda mer. 

Jeg lager mat. Jeg vasker opp. Jeg støvsuger. Jeg jobber med uteprosjekt som hun har foreslått. Jeg gjør alt mulig.

Saken er at det er god stemning. Ikke noe tegn til at hun er irritert generelt.

Det er grei stemning generelt så det er «bare» sex som mangler - hva sier hun når du tar det opp da? Er det en grunn til at lysten mangler? Skjønner jo du er frustrert.. Hvorfor blir det ikke noe i ferien da? Er det unger der hele tiden liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje la det gå for denne gangen , men viss det etter 3 uker forsetter så hadde jeg snakket med partneren min om det  . Jeg var mye mer seksuell en partner til tider og andre ganger var han det .De gangene jeg var lite motivert handlet det alltid om hvordan jeg hadde det inni meg å ikke om han .  Jeg pleide og stelle opp til date hjemme pynte meg litt ekstra lage god mat og legge an på han, noe litt utenom det vanlige selv i travel hverdag .

Anonymkode: 64f07...519

Jeg tror også at den beste løsningen er å bare oppføre meg bra og ikke ta det opp. Det kan jo være en soppinfeksjon for alt jeg vet. Unødvendig å lage drama da. Det hadde vært OK å få en forklaring og ikke bare et nei. 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er grei stemning generelt så det er «bare» sex som mangler - hva sier hun når du tar det opp da? Er det en grunn til at lysten mangler? Skjønner jo du er frustrert.. Hvorfor blir det ikke noe i ferien da? Er det unger der hele tiden liksom?

Jeg vil si at det er akkurat sånn, ja. Det er virkelig topp stemning.

Det ville vært mulig å ha sex tidligere i ferien, men hun har lav terskel for å si nei. Barn i naborommet som kan høre oss for eksempel. Jeg respekterer det og har heller ikke tatt noe initiativ. Jeg tenkte det kunne vente til vi var for oss selv siste del av ferien.

Grunnen til at jeg blir såpass skuffet er at det var uventet å bli avvist. Hva ser hun når hun ser på meg? Når jeg ser på henne ser jeg noen jeg er glad i og vil være nær.

Jeg er fullstendig klar over at jeg kanskje overreagerer. Jeg skriver her for å ikke ta ut frustrasjonen på henne.

• Liker 2
Skrevet

har dere småbarn? isåfall kan jeg forstå henne, når man har hatt barna oppå seg i flere uker og endelig er alene/med kun partner, så er kanskje ikke sex det første man ønsker seg, men bare å være alene og ikke gi noe av seg selv.

hvis ikke, skjønner jeg at du synes det er skuffende og litt rart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg tror også at den beste løsningen er å bare oppføre meg bra og ikke ta det opp. Det kan jo være en soppinfeksjon for alt jeg vet. Unødvendig å lage drama da. Det hadde vært OK å få en forklaring og ikke bare et nei. 

Jeg vil si at det er akkurat sånn, ja. Det er virkelig topp stemning.

Det ville vært mulig å ha sex tidligere i ferien, men hun har lav terskel for å si nei. Barn i naborommet som kan høre oss for eksempel. Jeg respekterer det og har heller ikke tatt noe initiativ. Jeg tenkte det kunne vente til vi var for oss selv siste del av ferien.

Grunnen til at jeg blir såpass skuffet er at det var uventet å bli avvist. Hva ser hun når hun ser på meg? Når jeg ser på henne ser jeg noen jeg er glad i og vil være nær.

Jeg er fullstendig klar over at jeg kanskje overreagerer. Jeg skriver her for å ikke ta ut frustrasjonen på henne.

Du skrev i HI at du blir avvist med "diverse grunner", hva vil det si?

Anonymkode: 95eb7...97e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er synd at dere ikke er så komfortable med hverandre at dere kan snakke om dette, TS. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skrev i HI at du blir avvist med "diverse grunner", hva vil det si?

"Vi må tidlig opp fordi vi skal gå tur i morgen. Kjekt å være fremme rundt lunsjtid så vi får oss et rekesmørbrød. Ikke godt å si hvor lenge de har lunsjmeny".

Den var litt vond...

Hundejente skrev (12 minutter siden):

har dere småbarn? isåfall kan jeg forstå henne, når man har hatt barna oppå seg i flere uker og endelig er alene/med kun partner, så er kanskje ikke sex det første man ønsker seg, men bare å være alene og ikke gi noe av seg selv.

hvis ikke, skjønner jeg at du synes det er skuffende og litt rart.

Vi har ikke små barn.

Humøret mitt er uansett bedre nå🙂. Tiden leger alle sår.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Vi må tidlig opp fordi vi skal gå tur i morgen. Kjekt å være fremme rundt lunsjtid så vi får oss et rekesmørbrød. Ikke godt å si hvor lenge de har lunsjmeny".

Den var litt vond...

Vi har ikke små barn.

Hvor gamle er ungene da? De tåler kanskje litt fnising osv 🤭 Har du noen gang følt deg satt pris på av henne? Eller har du andre forhold du sammenligner med fra tidligere kanskje?

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Den var litt vond...

Vi har ikke små barn.

Skjønner at den lunsj unnskyldningen svei… hvis det er på det nivået ville jeg faktisk spurt henne om hun er interessert overhodet.. og hvis nei så er det kanskje noe dere må ta tak i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den var litt vond...

Vi har ikke små barn.

Uff, ser den 😕 Da gjetter jeg at du initierte sent på kvelden ved leggetid? Må innrømme at jeg da har lett for å takke nei selv, hvis jeg har lagt meg godt til rette, er trøtt og skal til å sovne. Ofte bedre respons tidligere på dagen. Men, folk er ulike.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg må jo bare godta det.

Nå er det snart tilbake til jobb og travle helger. Jeg er demotivert. Gleden over å gjøre ting sammen forsvant siden vi åpenbart er på hver vår planet.

Når jeg føler god stemning, god kjemi og kjærlighet i luften så føler hun ikke det samme. 

Hun kan jo føle god stemning, god kjemi og kjærlighet uten å ha lyst på sex? 

Den der med rekesmørbrødet og lunchmeny hadde jeg blitt helt satt ut av. HerreGUD for en ting å si 🫤

Jeg tipper: hun har ekstremt lav sexlyst generelt?

Snakker dere åpent om slike ting? 

Jeg synes du skal ta en prat med henne etter ferien.

Bare si at du tåler et nei, men det å ta opp rekesmørbrød og lunchmeny som forklaring fremstår helt absurd og egentlig litt respektløst.

At man ikke klarer å ha sex med unger i naborommet med tynne hyttevegger kan jeg på et vis skjønne. Men si nå heller det - hallo REKESMØRBRØD? 😅🫠

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...