Gå til innhold

Når du treffer en utlending

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier ja når de spør om vi sliter med mye isbjørn i gatene jeg :sjarmor:

Er ganske festlig å legge ut om det :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel... Litt drøyt å dømme alle amerikanere utifra hvordan en reagerer kanskje?

Joda, men jeg har inntrykk av at det å ha et godt forhold til The Lord er veldig viktig der borte.

Jeg trodde faktisk ikke at MIN venn var sånn, så jeg fikk helt

:hakeslepp:

Skrevet

jeg har diskutert/pratet om både politikk, religion, verdier og økonomi i norge henhold til hjemlandet til en utlending, men han er stefaren min også da, og det er ikke norge som kommer best ut av disse diskusjonene.... :ler:

når jeg møter mennesker generellt som jeg ikke kjenner, så prater jeg ikke om økonomi og slikt så lenge ikke den andre begynner, og også da er jeg vel ikke veldig interessert i å snakke om økonomi land imellom.

ser ikke helt vitsen.

men jeg er nysgjerrig, så stefaren min spør jeg om det meste, deriblandt altså økonomiske forskjeller.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

I den grad jeg treffer utlendinger, er det midt mellom øynene, subsidiært i lysken. Action speaks louder than words!

Skrevet
Joda, men jeg har inntrykk av at det å ha et godt forhold til The Lord er veldig viktig der borte.

Jeg trodde faktisk ikke at MIN venn var sånn, så jeg fikk helt 

:hakeslepp:

Man er ikke religiøs fordi man sier O My God i ett sett. Jfr Ekstrem oppussing. :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg pleier aldri å peile samtalen inn på økonomiske forskjeller.

Hvis det i det heletatt kommer opp, er det personen fra utlandet som tar det opp. Da mer sånn i forbifarten...

Skrevet

Kan ikke huske jeg har spurt en utlending om økonomien i landet de er fra. Man kan snakke om forskjeller ja, men utspørring for så å hovere har jeg aldri gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...